Årh altså, dumme mig. (Langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Ville ikke smutte uden at give dig en krammer - det har du tydeligvis brug for!

Håber der snart er held hos jer!

Det er nemlig lige hvad jeg har brug for, tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Det er nemlig lige hvad jeg har brug for, tak 

Jeg kender godt til jalousien der kan komme frem i en når alle omkring en bare bliver gravide og føder rundt om en! Jeg tror, at hvis ikke jeg selv havde været ret højgravid lige nu, så ville jeg hade alt og alle.. Har 5 veninder der har født og skal føde snart, den første fødte nytårsaften og siden er det bare væltet ud med børn

Havde været død jaloux hvis jeg havde stået uden nu!!!

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Jeg kender godt til jalousien der kan komme frem i en når alle omkring en bare bliver gravide og føder rundt om en! Jeg tror, at hvis ikke jeg selv havde været ret højgravid lige nu, så ville jeg hade alt og alle.. Har 5 veninder der har født og skal føde snart, den første fødte nytårsaften og siden er det bare væltet ud med børn

Havde været død jaloux hvis jeg havde stået uden nu!!!

Det er bare så forfærdeligt at have den følelse .. Øv hvor føler man sig som et dårligt menneske. 

Anmeld

6. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Det er bare så forfærdeligt at have den følelse .. Øv hvor føler man sig som et dårligt menneske. 

Ja, men det er heldigvis ganske naturligt og oftest også ret harmløst..

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Ja, men det er heldigvis ganske naturligt og oftest også ret harmløst..

Ja, heldigvis ved jeg godt med mig selv at det ikke er sådan jeg er eller føler normalt .. 

Anmeld

6. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ja, heldigvis ved jeg godt med mig selv at det ikke er sådan jeg er eller føler normalt .. 

Nemlig.. Det er bare en følelse der lige rammer en i det sekund andre fortæller de er gravide.. Sådan havde jeg det også før!

Anmeld

7. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Sagen er den at vi nu har prøvet at blive gravide i mere end 2 år. Vi har nu været ved lægen og er i gang med at få taget diverse prøver og kæresten skal så have lavet en sædprøve, som lægen fik henvist til for mere end 3 uger siden, men der var så gået noget galt med henvisningen. Så det er først i dag at vi har fået en dato for hvornår han skal aflevere den. Det er så D. 21/3. Nu har vi så os ventet siden første lægebesøg som var først i november :/ 

Nu til det mit indlæg handler om:

Jeg startede i nyt job for 5 måneder siden, hvor en af mine kollegaer gik på barsel. Jeg var/er meget glad på hendes vegne og har snakket en del med hende om vores store ønske om en lille spunk, hvilket har hjulpet mig en del. D. 23/12 fortæller endnu en kollega så at han skal være far. Jeg bliver selvfølgelig glad på hans og kærestens vegne, men kunne godt mærke at det gik mig meget på og fik hevet mig selv op ved at tænke det nok skal blive vores tur.

MEN så i dag kommer endnu en kollega og fortæller at hans kæreste er gravid og denne gang kunne jeg bare ikke mere.. Sagde pænt tillykke og skyndte mig ud, havde bare lyst til grave mig ned. Øv altså.

Ville ikke rigtig noget med dette indlæg, men havde en trang til at dele mine tanker med nogen . Tak fordi i læste med

ja, den tur kommer alle os i behandlingen igennem...

Jeg har kun prøvet det én gang, ved en pige som seriøst ikke er i stand til at tage vare på noget som helst levende, har ingen uddannelse/job og bor sammen med en psykopat som tæver hende ca. hver uge(både politiet og jeg får jævnligt opringninger)..Kæresten har 3 andre børn(med 2 ekskærester), som han ikke må se, pga hans druk og temprement.............. der blev jeg jaloux, for hvorfor fanden skulle hun ha "lov" til at få en baby-som med sikkerhed ville blive fjernet. hun tabte det så...... men de prøver igen.

Alle andre er jeg ligeglade med... jo de er da nuttet... men det er ikke mine unger, så de interesser mig overhovede ikke (heldigt, vel egentligt)

Smed p-pillerne for 4,5 år siden, 1. iui intet, og venter nu på at det skal blive d.15 så vi kan svar på 2. iui

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.