Sagen er den at vi nu har prøvet at blive gravide i mere end 2 år. Vi har nu været ved lægen og er i gang med at få taget diverse prøver og kæresten skal så have lavet en sædprøve, som lægen fik henvist til for mere end 3 uger siden, men der var så gået noget galt med henvisningen. Så det er først i dag at vi har fået en dato for hvornår han skal aflevere den. Det er så D. 21/3. Nu har vi så os ventet siden første lægebesøg som var først i november :/
Nu til det mit indlæg handler om:
Jeg startede i nyt job for 5 måneder siden, hvor en af mine kollegaer gik på barsel. Jeg var/er meget glad på hendes vegne og har snakket en del med hende om vores store ønske om en lille spunk, hvilket har hjulpet mig en del. D. 23/12 fortæller endnu en kollega så at han skal være far. Jeg bliver selvfølgelig glad på hans og kærestens vegne, men kunne godt mærke at det gik mig meget på og fik hevet mig selv op ved at tænke det nok skal blive vores tur.
MEN så i dag kommer endnu en kollega og fortæller at hans kæreste er gravid og denne gang kunne jeg bare ikke mere.. Sagde pænt tillykke og skyndte mig ud, havde bare lyst til grave mig ned. Øv altså.
Ville ikke rigtig noget med dette indlæg, men havde en trang til at dele mine tanker med nogen . Tak fordi i læste med 
Anmeld