P-piller og amning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

Diana...

Eva skriver:

Men når de tages som piller ryger de rundt i hele systemet...jeg ville lige meget hvor lidt det handler om aldrig gøre det imens jeg ammede...et er hvad de siger, de kloge som ændrer mening hele tiden, noget andet er hvad jeg ville gøre-smiler
Knus Eva..

Det rigtig de skifter mening hele tiden   

Knus Diana som hader og fylde mig med noget men måtte ikke få en spiral.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Det rigtig de skifter mening hele tiden   

Knus Diana som hader og fylde mig med noget men måtte ikke få en spiral.

Hvorfor måtte du ikke få en spiral?

Anmeld

22. juni 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Hvorfor måtte du ikke få en spiral?

Fordi jeg planlægger barn inde for 3 år og så kan det ikke betale sig sagde hun. 

Jeg stopper med p-piller til maj el juni næste år får så vil vi igang igen 

Anmeld

22. juni 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Fordi jeg planlægger barn inde for 3 år og så kan det ikke betale sig sagde hun. 

Jeg stopper med p-piller til maj el juni næste år får så vil vi igang igen 

Hvor dejligt... Men træls du ikke måtte få spiral alligevel..

Anmeld

22. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Mini p. beskytter først når du har haft din første mens.

Nej ,,,, 
Fik en lille bog med omkring præventions metoder og der står de beskytter efter 1 uge selvom man ikke har menses ,,, Det sagde lægen også ..

I bogen stod der også de var bedst til kvinder der ammede ,,

Anmeld

22. juni 2009

Sweet1978

Jeg kender slet ikke til mine piller og lægen nævnte dem ikke, jeg har prøvet en spiral engang og det var en meget pinefuld oplevelse fik den ud igen efter et par måneder. Min krop kunne simpelthen ikke acceptere det. Men nå alt i alt fik lille D jo heller ikke ret mange hormoner for amningen gik jo i stå og hun kom på flaske

Anmeld

22. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Nej ,,,, 
Fik en lille bog med omkring præventions metoder og der står de beskytter efter 1 uge selvom man ikke har menses ,,, Det sagde lægen også ..

I bogen stod der også de var bedst til kvinder der ammede ,,

De læger er SÅ mærkelige altså. 

Min læge sagde at de først beskyttet når man havet haft sin første mens og de udskrev slet ikke mini piller i denne lille by det var p-piller.

Anmeld

22. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

De læger er SÅ mærkelige altså. 

Min læge sagde at de først beskyttet når man havet haft sin første mens og de udskrev slet ikke mini piller i denne lille by det var p-piller.

Der stod faktisk at de var til ammemde kvinder ,, og når man stoppede med at amme så de gerne man skiftede over til normale p piller  De kender da ikke til dem ude på landet he he

Anmeld

22. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Der stod faktisk at de var til ammemde kvinder ,, og når man stoppede med at amme så de gerne man skiftede over til normale p piller  De kender da ikke til dem ude på landet he he

Jeg fik os sådan en bog om prævention og der stod både ved mini-pillen og p-pillen at de kunne tages under amningen. 

Hi hi ja ulempen ved at bo på landet i jydeland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.