Ægudtagning - hvordan havde i det bagefter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

Lise

tarkoflen skriver:

Jeg havde ondt på dagen for æu og de næste par dage var jeg øm, men ikke noget jeg ikke kunne holde ud! Det skal lige siges, at min æu gjorde vanvittig ondt, så det kan nok også have noget at sige

Vil dog sige, at jeg ville hoppe cykelturen over i morgen, for ikke gøre ondt værre, når det er så langt du skal cykle

Synes det er fantastisk, at du har doneret æg, der er nogle der bliver meget lykkelige for din gode gerning!

Jeg må se imorgen om jeg synes at cykelturen er en god ide  Jeg er vant til at cykle de 2 x 10 km hver dag, så får helt abstinenser ved tanken om at jeg må droppe det igen imorgen

Tak for svaret, og tak for de sidste to linier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Marina

Jeg fik taget æg ud i går, denne gang uden smerter under indgrebet. Meeren 1. gang sikke en forfærdelig smerte. Så du er da bare heldig! 

Jeg havde voldsomt ond samme dag, i dag går det meget bedre er bare lidt øm i ny og næ, så som ik at du har det fint i morgen, ville dig cykle lidt roligt hvis jeg var dOg. 

Til sidst Fordi du har gjort det du har!! Det så stort. 

Anmeld

6. marts 2013

Lise

Marina skriver:

Jeg fik taget æg ud i går, denne gang uden smerter under indgrebet. Meeren 1. gang sikke en forfærdelig smerte. Så du er da bare heldig! 

Jeg havde voldsomt ond samme dag, i dag går det meget bedre er bare lidt øm i ny og næ, så som ik at du har det fint i morgen, ville dig cykle lidt roligt hvis jeg var dOg. 

Til sidst Fordi du har gjort det du har!! Det så stort. 

Tak

Anmeld

6. marts 2013

HopinWishin

Dejligt at du har gjort det

Jeg havde ondt dagen hvor jeg fik taget æggene ud, så lavede intet andet end at ligge på sofaen... næste dag mærkede jeg ingenting og var jeg på arbejde og legede med små børn om aftenen  

Anmeld

6. marts 2013

Lise

HopinWishin skriver:

Dejligt at du har gjort det

Jeg havde ondt dagen hvor jeg fik taget æggene ud, så lavede intet andet end at ligge på sofaen... næste dag mærkede jeg ingenting og var jeg på arbejde og legede med små børn om aftenen  

Arj, hvor skønt! Lige sådan et svar jeg håbede på

Og TAK!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.