Ægudtagning - hvordan havde i det bagefter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.214 visninger
14 svar
7 synes godt om
6. marts 2013

Lise

Hej,

Jeg har netop fået foretaget mit livs første ægudtagning her til morgen. Det er æg jeg har doneret, så mit forløb er slut nu. Selve hormonbehandlingen er gået overraskende smertefrit, og ægudtagningen var "piece of cake". Men nu, 6 timer efter indgrebet, gør min mave ondt. Ikke så jeg tænker at der er noget galt, men jeg er dvask og har ondt i maven. Så læste jeg lige lidt om ægudtagning, og kan se at nogen har ondt i dagevis, og det har jeg altså ikke lige tid til  Så i der har prøvet det, kan i ikke fortælle mig hvordan i havde det efter ægudtagning og hvor længe det stod på?

(Har bestemt planer om at cykle på 10 km job imorgen, har et hus der har været en byggeplads i 1½ uge, der skal gøres rent, og får huset fuld af gæster i weekenden til mindstens fødselsdag)

Kh. Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

**Ønskebabyen

Lise skriver:

Hej,

Jeg har netop fået foretaget mit livs første ægudtagning her til morgen. Det er æg jeg har doneret, så mit forløb er slut nu. Selve hormonbehandlingen er gået overraskende smertefrit, og ægudtagningen var "piece of cake". Men nu, 6 timer efter indgrebet, gør min mave ondt. Ikke så jeg tænker at der er noget galt, men jeg er dvask og har ondt i maven. Så læste jeg lige lidt om ægudtagning, og kan se at nogen har ondt i dagevis, og det har jeg altså ikke lige tid til  Så i der har prøvet det, kan i ikke fortælle mig hvordan i havde det efter ægudtagning og hvor længe det stod på?

(Har bestemt planer om at cykle på 10 km job imorgen, har et hus der har været en byggeplads i 1½ uge, der skal gøres rent, og får huset fuld af gæster i weekenden til mindstens fødselsdag)

Kh. Lise

Altså første gang havde jeg smerter i en uge efter og her anden gang, gik det bedre efter 3 dage ca.

Jeg ville absolut tage den lidt med ro hvis jeg var dig Tænk på at imorgen virker morfinen ikke længere, og der kan du risikere at have mere ondt end du har nu.
Der er også nogle der ikke rigtig mærker mere efter den dag hvor æggene blev taget ud. Det er meget forskelligt.

Men lyt til din krop og de signaler den sender dig.

Anmeld

6. marts 2013

Stumpen

Det er så stort det du har gjort Lise  NOgen vil blive rigtig lykkelige med dine æg 

Anmeld

6. marts 2013

Lise

**Ønskebabyen skriver:

Altså første gang havde jeg smerter i en uge efter og her anden gang, gik det bedre efter 3 dage ca.

Jeg ville absolut tage den lidt med ro hvis jeg var dig Tænk på at imorgen virker morfinen ikke længere, og der kan du risikere at have mere ondt end du har nu.
Der er også nogle der ikke rigtig mærker mere efter den dag hvor æggene blev taget ud. Det er meget forskelligt.

Men lyt til din krop og de signaler den sender dig.

I en Uge???  Lige nøjagtig denne del af det, synes jeg de glemte at informere mig om. De sagde bare at jeg ikke kunne arbejde på ægudtagningsdagen.

Anmeld

6. marts 2013

**Ønskebabyen

Lise skriver:

I en Uge???  Lige nøjagtig denne del af det, synes jeg de glemte at informere mig om. De sagde bare at jeg ikke kunne arbejde på ægudtagningsdagen.

Det er som sagt også meget forskelligt fra person til person..

Anmeld

6. marts 2013

Mini us

Jeg følte mig meget træt og havde rigtig ondt på selve dagen efter ÆO. Og dagene efter var jeg øm.

Anmeld

6. marts 2013

nielsen80

Jeg har alle tre gange haft ondt på selve ægudtagningsdagen, og øm den næste dag. Derefter har jeg ikke mærket til det.
Ville måske cykle lidt langsomt i morgen og så tror jeg, du allerede fredag, vil føle dig fit for fight.

Vil også lige tilkendegive, hvor flot jeg synes, det du gør er gid der var flere som dig!

Anmeld

6. marts 2013

tarkoflen

Jeg havde ondt på dagen for æu og de næste par dage var jeg øm, men ikke noget jeg ikke kunne holde ud! Det skal lige siges, at min æu gjorde vanvittig ondt, så det kan nok også have noget at sige

Vil dog sige, at jeg ville hoppe cykelturen over i morgen, for ikke gøre ondt værre, når det er så langt du skal cykle

Synes det er fantastisk, at du har doneret æg, der er nogle der bliver meget lykkelige for din gode gerning!

Anmeld

6. marts 2013

Lise

mukaniii skriver:

Jeg følte mig meget træt og havde rigtig ondt på selve dagen efter ÆO. Og dagene efter var jeg øm.

Tak for svaret

Anmeld

6. marts 2013

Lise

nielsen80 skriver:

Jeg har alle tre gange haft ondt på selve ægudtagningsdagen, og øm den næste dag. Derefter har jeg ikke mærket til det.
Ville måske cykle lidt langsomt i morgen og så tror jeg, du allerede fredag, vil føle dig fit for fight.

Vil også lige tilkendegive, hvor flot jeg synes, det du gør er gid der var flere som dig!

Tak

Jeg håber det også går nemt her. Så jeg ikke længere mærker noget fredag. Jeg glemte lige at koordinere donorprojektet med mandens byggeprojekt (køkken) og lillens fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.