Sagen er den, at min mand og jeg står op sammen kl. 6.30. Derefter går han på badeværelset ca 35 min. imens jeg får unger op, smører madpakker, giver dem tøj på og sørger for morgenmad. Fordelingen er sådan fordi jeg har barsel. Nå men, aftalen er så, at når han er færdig på badeværelset så hjælper han til men efterhånden er tiden så kneben når han kommer ud, at han ikke kan noget som helst. Hverken rede hår, børste tænder på dem, give dem lille tøj ¨på eller andet. Jeg synes faktisk at han har det nemt og beder ikke om meget. De gange jeg har sagt noget har han sagt, at han ikke kan gøre for, at det tager ham så lang tid på toilettet. Han er på toilettet, børster tænder og ordner hår på de 35 min. Så sagde jeg i morges, at han må stå tidligere op hvis han ikke kan skynde sig lidt mere og så flejnede han sidelæns og sagde, at jeg var urimelig og alle mulige ting så vi endte med at være uvenner. Han mener nemlig, at vi alle burde stå tidligere op og det er her jeg bliver muggen. For hvorfor skal vi alle op tidligere så HAN kan sidde på toilettet??
Er det mig der er forkert på den??
Anmeld