Opfriskning af teaktræ's møbler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

Mamalou

banana3 skriver:

Ja altså stoffet

Det kunne være meget retro fedt... Gad vide om man kan få det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Asta&Alfred

Mamalou skriver:

Jeg er også helt vild med teaktræs møbler, især fordi jeg synes det er fedt at kombinere med nye møbler. Så jeg har lidt af et miks. Det var rigtig fedt at få dem foræret. Faktisk havde jeg budt på kommoden på gul og gratis, men fandt ud af, at det var min kollega, der havde sat den tilsalg, så jeg fik den gratis

Hvor heldig kan man være:-) Jeg synes og det bedste resultat fremkommer når man mixer nyt med gammel, så det bliver et personligt hjem der ikke ligner andes...

Anmeld

7. marts 2013

Mamalou

Asta&Alfred skriver:

Hvor heldig kan man være:-) Jeg synes og det bedste resultat fremkommer når man mixer nyt med gammel, så det bliver et personligt hjem der ikke ligner andes...

Lige præcis

Nu hvor jeg har fået ordnet de møbler jeg har, kan jeg næsten ikke vente med at få købt det sidste. Det er en længere proces med sådan en flytning, især når man er lidt kræsen og samtidig ubeslutsom

Anmeld

7. marts 2013

Asta&Alfred

Mamalou skriver:

Lige præcis

Nu hvor jeg har fået ordnet de møbler jeg har, kan jeg næsten ikke vente med at få købt det sidste. Det er en længere proces med sådan en flytning, især når man er lidt kræsen og samtidig ubeslutsom

Ja men det er netop også på den måde, man får et rigtig fedt hjem:-)

Forsat god fornøjelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.