Opfriskning af teaktræ's møbler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.023 visninger
13 svar
6 synes godt om
6. marts 2013

Mamalou

På den retro fede måde

Jeg flyttede for mig selv med sønnen i september, og fik et spisebord og kommode foræret i teaktræ - som jeg elsker. Bordpladen var dog ikke så pæn, så i weekenden fik jeg mig endelig taget mig sammen til at få gjort noget ved sagen. Kommoden fik også lige en tur og jeg er rigtig tilfreds med resultatet. 

Hvad synes I? 

Det skal lige siges, at stoffet på stolene også skal skiftes. Men det projekt får lige lov at vente lidt. 

Beklager at det ene billede vender forkert - kan simpelthen ikke få det vendt rigtigt... Så hovederne må en tur på skrå. 

God dag

Vh. Louise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Dot D

Hvis stoffet på stolene er intakt, så ville jeg beholde det, det ser umiddelbart ud til at passe til dit hjem (den lille del jeg kan se) og så er det nemlig noget godt og stærkt stof, der normalt er brugt til den type møbler...

Det ser rigtigt godt ud, jeg kan godt lide de mørke træsorter, og så er jeg ret vild med farven på stoffet

Anmeld

6. marts 2013

HeidiØ

Mamalou skriver:

På den retro fede måde

Jeg flyttede for mig selv med sønnen i september, og fik et spisebord og kommode foræret i teaktræ - som jeg elsker. Bordpladen var dog ikke så pæn, så i weekenden fik jeg mig endelig taget mig sammen til at få gjort noget ved sagen. Kommoden fik også lige en tur og jeg er rigtig tilfreds med resultatet. 

Hvad synes I? 

Det skal lige siges, at stoffet på stolene også skal skiftes. Men det projekt får lige lov at vente lidt. 

Beklager at det ene billede vender forkert - kan simpelthen ikke få det vendt rigtigt... Så hovederne må en tur på skrå. 

God dag

Vh. Louise

Super super fedt! rigtig retroagtigt! Blir super fedt med nyt sædebetræk. Har du noget specielt i tankerne?

Anmeld

6. marts 2013

Asta&Alfred

Mamalou skriver:

På den retro fede måde

Hvad synes I? 

God dag

Vh. Louise

De er da super fede Fedt at du fik dem forærret:-) Jeg elsker møbler i teak, da jeg synes de er med til at give ens hjemme varme og karakter

Anmeld

7. marts 2013

Mamalou

Dot D skriver:

Hvis stoffet på stolene er intakt, så ville jeg beholde det, det ser umiddelbart ud til at passe til dit hjem (den lille del jeg kan se) og så er det nemlig noget godt og stærkt stof, der normalt er brugt til den type møbler...

Det ser rigtigt godt ud, jeg kan godt lide de mørke træsorter, og så er jeg ret vild med farven på stoffet

Stoffet er ikke intakt. Jeg synes godt om farven, men vil foretrække at der kommer nyt på, som jeg kun har brugt, hvis du kan følge mig? Jeg har en masse farver rundt omkring i stuen, altså nips osv., så tænker farven på stolene bliver mere neutralt.

Anmeld

7. marts 2013

Mamalou

HeidiØ skriver:

Super super fedt! rigtig retroagtigt! Blir super fedt med nyt sædebetræk. Har du noget specielt i tankerne?

Tak skal du have

Jeg tænker at betrækket bliver en sort eller mørkegråt. Jeg har en stor mørkegrå sofa, så tænker det vil være fint hvis det passer godt sammen Det kan også være, at jeg ombestemmer mig når jeg har været i Stof og stil, hvem ved

Anmeld

7. marts 2013

Mamalou

Asta&Alfred skriver:

De er da super fede Fedt at du fik dem forærret:-) Jeg elsker møbler i teak, da jeg synes de er med til at give ens hjemme varme og karakter

Jeg er også helt vild med teaktræs møbler, især fordi jeg synes det er fedt at kombinere med nye møbler. Så jeg har lidt af et miks. Det var rigtig fedt at få dem foræret. Faktisk havde jeg budt på kommoden på gul og gratis, men fandt ud af, at det var min kollega, der havde sat den tilsalg, så jeg fik den gratis

Anmeld

7. marts 2013

banana3

FEDT FEDT FEDT !!! Jeg havde uden tvivl givet det en fed orange farve!!

Anmeld

7. marts 2013

Mamalou

banana3 skriver:

FEDT FEDT FEDT !!! Jeg havde uden tvivl givet det en fed orange farve!!

Tak

Stolene?

Anmeld

7. marts 2013

banana3

Mamalou skriver:

Tak

Stolene?

Ja altså stoffet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.