Vores dreng på knap 11 måneder er lige startet i dp i mandags, han var der selv fra 8-10 mandag og så hentede vi ham. Tirsdag fra kl 8-11 og onsdag fra 7.30-12.30. Dp siger for hver dag at hun skriver når han skal hentes men jeg synes bare han er lang tid afsted. Han er ikke ked af det når vi afleverer ham men han græder som pisket når vi henter ham igen og klamrer sig fast til en, han vil ikke spise noget som helst i dp og sover minimalt.
han er vant til at sover formiddag ved 8 tiden herhjemme og ved dp mor sov han først tirsdag kl 10 og onsdag først kl halv 12 og så kun 1 time og så er han ødelagt resten af dagen.
Blev ret mopset idag for dp mor havde gået en tur med dem idag fra 9-11 og der havde han ikke mulighed for at sove da der var 4 andre i vognen, og blev først puttet halv 12.
herhjemme sover han meget urolig om natten og vågner grædende, ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre.
Lyder meget som om han ikke føler sig tryg og jo mindre han for sovet jo være bliver det!
Har du været sammen med ham derhenne og bare være der nogle timer?
Det er jo meget forskelligt for barn til barn, nogen er total ligeglade og elsker bare at komme ud og lege med andre, mens jeg ligesom kan fornemme at dit barn måske har brug for noget mere tryghed og en rolig start på dp livet!
Tror måske jeg vil sørge for at han havde sovet inden han blev afleveret og så hente ham igen inden han skulle sove til middag og så på den måde trappe lige så stille op! Det vigtigste er at han får hans søvn, ellers hænger hans verden ikke sammen, med alle de nye indtryk :-)
Håber du forstår hvad jeg mener! :-)
Kæmpe knus til dig, det er altid hårdt at forlade sit barn 
MVH Nina
Privat dagpleje i Havredal
Anmeld