Jeg er så træt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

An&Jo

Nessie skriver:

Det kan jeg godt forstå.

Du må bare lægge dig tilbage og nyde lidt at andre skal gøre alt arbejdet. Din krop er jo på hårdt arbejde lige nu

ja og nu er den kommet på ekstra arbejde da den også skal nedbryde en betændelsesinfektion som er opstået i sårene..

Min mor er jo som sagt flyttet ind et par dage men tager hjem imorgen hvor bassen skal hjem til hans far, men heldigvis bor svigerne tæt på os, så håber lidt på lidt ekstra hjælp derfra weekenden over, og så håber jeg på ar være nogenlunde på højkant i starten af næste uge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Nessie

An&Jo skriver:

ja og nu er den kommet på ekstra arbejde da den også skal nedbryde en betændelsesinfektion som er opstået i sårene..

Min mor er jo som sagt flyttet ind et par dage men tager hjem imorgen hvor bassen skal hjem til hans far, men heldigvis bor svigerne tæt på os, så håber lidt på lidt ekstra hjælp derfra weekenden over, og så håber jeg på ar være nogenlunde på højkant i starten af næste uge..

Det er godt med noget aflastning, dejligt at det kan lade sig gøre.

Stakkels krop, den har da vist rigeligt at kæmpe med lige nu.
Håber at medicinen virker hurtigt, så di kan komme på højkant igen

Anmeld

6. marts 2013

An&Jo

Nessie skriver:

Det er godt med noget aflastning, dejligt at det kan lade sig gøre.

Stakkels krop, den har da vist rigeligt at kæmpe med lige nu.
Håber at medicinen virker hurtigt, så di kan komme på højkant igen

ja mere end rigeligt..

Håber også medicinen virker hurtigt, for vil meget gerne på højkant igen.. Har SÅ dårlig samvittighed over at være syg fra arbejdet, er jo næsten kun lige startet..

Anmeld

6. marts 2013

tarkoflen

An&Jo skriver:

ja det håber jeg..

Måtte lige en tur til lægen her i eftermiddag fordi panodiler jo slet ikke kan tage de smerter jeg har, og så begyndte det at give en brændende fornemmelse fra det ene af operationssårene, så var bange for noget betændelse..

Så nu får jeg penicillin mod betændelse, og jeg få noget stærkere til smerterne.. Det er sq ikke helt smertefrit at gå igennem en operation på to timer, og ej heller at have blod ude i bughulen..

Åhh hvor træls, at du måtte afsted igen! Men godt du fik noget hjælp mod smerterne og sikre, at der ikke går betændelse i det!

Håber snart du er i bedring

Hvor længe kan din mor blive hos jer?

Anmeld

6. marts 2013

An&Jo

tarkoflen skriver:

Åhh hvor træls, at du måtte afsted igen! Men godt du fik noget hjælp mod smerterne og sikre, at der ikke går betændelse i det!

Håber snart du er i bedring

Hvor længe kan din mor blive hos jer?

ja det var lidt træls at skulle afsted igen, men lægen var glad for at jeg reagerede så hurtigt, så det var jo godt nok..

Min mor tager hjem imorgen, hvor også bassen tager hjem til sin far..

Anmeld

6. marts 2013

tarkoflen

An&Jo skriver:

ja det var lidt træls at skulle afsted igen, men lægen var glad for at jeg reagerede så hurtigt, så det var jo godt nok..

Min mor tager hjem imorgen, hvor også bassen tager hjem til sin far..

Godt at lægen synes det var godt!

Hvor længe skal basse være hos sin far? Og har du en tidshorisont på, hvor lang tid der går, før du får det bedre? Man er så uendelig træt efter sådan en operation! Det var jeg i hvert fald da jeg blev opereret! Kroppen skal jo bruge en masse kræfter på at hele og komme sig!

Anmeld

6. marts 2013

An&Jo

tarkoflen skriver:

Godt at lægen synes det var godt!

Hvor længe skal basse være hos sin far? Og har du en tidshorisont på, hvor lang tid der går, før du får det bedre? Man er så uendelig træt efter sådan en operation! Det var jeg i hvert fald da jeg blev opereret! Kroppen skal jo bruge en masse kræfter på at hele og komme sig!

jeg er hammer træt, og sover flere gange i løbet af dagen..

Indtil videre skal han være der til søndag, men nu får vi lige afse..

altså de siger jo 7-14 dage så det er jo tidshorisonten lige nu, men skal der kommer flere komplikationer så sker der jo nok ikke så hurtigt..

Anmeld

6. marts 2013

tarkoflen

An&Jo skriver:

jeg er hammer træt, og sover flere gange i løbet af dagen..

Indtil videre skal han være der til søndag, men nu får vi lige afse..

altså de siger jo 7-14 dage så det er jo tidshorisonten lige nu, men skal der kommer flere komplikationer så sker der jo nok ikke så hurtigt..

Det er kroppens måde at hele på!

Godt bassen kan være lidt hos far, så du ikke skal have så dårlig samvittighed og kan være så godt som frisk, når han kommer hjem

Håber du slipper for flere komplikationer!

Anmeld

7. marts 2013

Moma

Håber du snart er ovenpå igen, for sikke da en omgang, du har været igennem.

Stor krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.