An&Jo skriver:
Jeg synes det er skide uretfærdigt og har grædt rigtig mange tårer over det her..
Min mor er flyttet ind et par dage så hun ordner det meste for mig, og ellers tager Peter også sin del af slæbet, så jeg skal bare koncentrere mig om at få det godt igen, men som jeg skrev til janni. Er det sværeste at jeg ikke kan tage mig af Johannes.. Han går rundt og siger mor av mave og vil gerne putte med mig, men han er bare så vild i bevægelserne nogengange at jeg er bange for at han pludselig får sparket mig i maven.. Men igår fik han til sidst lov at falde i søvn inde ved mig..
Det kan jeg godt forstå! Det er da også virkelig en hård omgang! At være gravid uden at vide det, for så at finde ud af, at det sidder udenfor livmoderen, det er altså ikke fair!
Dejligt at din mor har kunne træde til, så l kan få noget hjælp! Håber også Johannes synes det er lidt hyggeligt, at mormor er på besøg, selvom det selvfølgelig ikke er det samme, som at du er der 100%! Måske kun kan hygge lidt ekstra om ham, så du kan blive aflastet lidt!
Du skal jo have tid til at bearbejde det hele og komme dig, og det må være svært med sådan en lille tumling!
Anmeld