Jeg er så træt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

An&Jo

DAs mor skriver:

Tak for kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

An&Jo

Skouboe skriver:

Tak for kram

Anmeld

6. marts 2013

An&Jo

MIWULA skriver:

Puha sikke en omgang. Håber snart du er på toppen igen. 

Tak, det håber jeg også..

Anmeld

6. marts 2013

tarkoflen

Åhh søde, det er jeg virkelig ked af at høre! Hvor er det uretfærdigt og hårdt!

Kan godt forstå, at du slet ikke kan følge med og det hele skal bearbejdes

Jeg håber du kan få lov til at slappe af og komme ovenpå igen, selvom det nok desværre kommer til at tage noget tid...

Kæmpe

Anmeld

6. marts 2013

Janni.

An&Jo skriver:

Tak, det håber jeg bestemt også.. Lige nu er det sværeste at Johannes ikke forstår det, og han kan ikke helt forstå hvorfor jeg ikke må løfte på ham, og hvorfor jeg ikke afleverer i børnehaven og henter igen osv.. Igår aftes havde han bare så meget brug for mig at da han efter en time stadig ikke var faldet i søvn i sin egen seng, så kom han ind til mig som han bad om og to minutter efter dr sov han..

Åh ja, det er bare så svært at forstå når man ikke er ældre. Håber du snart er helt klart til at tage dig af ham igen.  

Anmeld

6. marts 2013

An&Jo

tarkoflen skriver:

Åhh søde, det er jeg virkelig ked af at høre! Hvor er det uretfærdigt og hårdt!

Kan godt forstå, at du slet ikke kan følge med og det hele skal bearbejdes

Jeg håber du kan få lov til at slappe af og komme ovenpå igen, selvom det nok desværre kommer til at tage noget tid...

Kæmpe

Jeg synes det er skide uretfærdigt og har grædt rigtig mange tårer over det her..

Min mor er flyttet ind et par dage så hun ordner det meste for mig, og ellers tager Peter også sin del af slæbet, så jeg skal bare koncentrere mig om at få det godt igen, men som jeg skrev til janni. Er det sværeste at jeg ikke kan tage mig af Johannes.. Han går rundt og siger mor av mave og vil gerne putte med mig, men han er bare så vild i bevægelserne nogengange at jeg er bange for at han pludselig får sparket mig i maven.. Men igår fik han til sidst lov at falde i søvn inde ved mig..

Anmeld

6. marts 2013

An&Jo

Janni. skriver:

Åh ja, det er bare så svært at forstå når man ikke er ældre. Håber du snart er helt klart til at tage dig af ham igen.  

Ja det er megt svært at forstå.. Han har dog fået lov at se sårene (de er forholdsvist pæne) så han kunne se at jeg havde en avav på maven, så forstod han det lidt bedre..

Anmeld

6. marts 2013

tarkoflen

An&Jo skriver:

Jeg synes det er skide uretfærdigt og har grædt rigtig mange tårer over det her..

Min mor er flyttet ind et par dage så hun ordner det meste for mig, og ellers tager Peter også sin del af slæbet, så jeg skal bare koncentrere mig om at få det godt igen, men som jeg skrev til janni. Er det sværeste at jeg ikke kan tage mig af Johannes.. Han går rundt og siger mor av mave og vil gerne putte med mig, men han er bare så vild i bevægelserne nogengange at jeg er bange for at han pludselig får sparket mig i maven.. Men igår fik han til sidst lov at falde i søvn inde ved mig..

Det kan jeg godt forstå! Det er da også virkelig en hård omgang! At være gravid uden at vide det, for så at finde ud af, at det sidder udenfor livmoderen, det er altså ikke fair!

Dejligt at din mor har kunne træde til, så l kan få noget hjælp! Håber også Johannes synes det er lidt hyggeligt, at mormor er på besøg, selvom det selvfølgelig ikke er det samme, som at du er der 100%! Måske kun kan hygge lidt ekstra om ham, så du kan blive aflastet lidt!

Du skal jo have tid til at bearbejde det hele og komme dig, og det må være svært med sådan en lille tumling!

Anmeld

6. marts 2013

An&Jo

tarkoflen skriver:

Det kan jeg godt forstå! Det er da også virkelig en hård omgang! At være gravid uden at vide det, for så at finde ud af, at det sidder udenfor livmoderen, det er altså ikke fair!

Dejligt at din mor har kunne træde til, så l kan få noget hjælp! Håber også Johannes synes det er lidt hyggeligt, at mormor er på besøg, selvom det selvfølgelig ikke er det samme, som at du er der 100%! Måske kun kan hygge lidt ekstra om ham, så du kan blive aflastet lidt!

Du skal jo have tid til at bearbejde det hele og komme dig, og det må være svært med sådan en lille tumling!

Omvendt har vi jo så heldigvis ikkennået at glæde os over at der skulle komme en baby som så ikke kom alligvel, for vi så jo aldrig selv de to streger inden alt det her, men derfor er det stadig rigtig hårdt, for det var virkelig et rigtig ønskebarn vi fik fjernet..

Min mor er rigtig god til at tage over med Johannes og han nyder da også hendes udelte opmærksomhed.. Men han mangler mig rigtig meget, og det er jo forståeligt.. Han kom hjem fra sin far søndag formiddag, og pludselig så forsvinder hans mor og kommer først hjem mandag aften igen, hvor han jo sov..

Anmeld

6. marts 2013

tarkoflen

An&Jo skriver:

Omvendt har vi jo så heldigvis ikkennået at glæde os over at der skulle komme en baby som så ikke kom alligvel, for vi så jo aldrig selv de to streger inden alt det her, men derfor er det stadig rigtig hårdt, for det var virkelig et rigtig ønskebarn vi fik fjernet..

Min mor er rigtig god til at tage over med Johannes og han nyder da også hendes udelte opmærksomhed.. Men han mangler mig rigtig meget, og det er jo forståeligt.. Han kom hjem fra sin far søndag formiddag, og pludselig så forsvinder hans mor og kommer først hjem mandag aften igen, hvor han jo sov..

Nej det er rigtig at l ikke har nået at glæde jer, men derfor er det jo hårdt alligevel, og den sorg skal l have lov til at have.

Åhh så han har også oveni savnet sin mor i weekenden og så er du bare væk igen godt din mor kunne komme med kort varsel og hjælpe til, selvom mormor selvfølgelig ikke er lige så god som mor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.