Mor-datter hyggedag. Kender i det? + idéer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

StudPsyk

blankholm skriver:

hihi elsker krøller hun er en smuksak 

og det var så lidt i kan også samle sten og male på dem til pynt

elsker sådan nogle hyggeting

Jeg kan godt fornemme, at det ville være en god idé at skaffe noget mere krea-grej herhjemme! Fingermaling og den slags.. Jeg tror hun ville ELSKE det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Misscbn

Janne T. skriver:

Jeg kan godt fornemme, at det ville være en god idé at skaffe noget mere krea-grej herhjemme! Fingermaling og den slags.. Jeg tror hun ville ELSKE det

Ja enten elsker de små det eller også bryder de sig ik om det hehe

ps husk voksdug og forklæde hehe

Anmeld

5. marts 2013

StudPsyk

LuLy skriver:

Åh jeg kender det alt for godt! Jeg skal jo "desværre" dele Julia med hendes far og jeg savner hende uendeligt i den uge han har hende. Jeg får helt ondt i hjertet Og når jeg så har hende så synes jeg næsten ikke jeg ser hende, for jeg afleverer hende ca 7.20 om morgenen, tager på arbejde og henter hende igen mellem 15 og 16. Så skal vi hjem og have lavet mad og så kommer hun i seng kl 19. Så jeg holder hende hjemme ligeså snart jeg har en fridag og jeg glææææder mig til at gå på barsel og kan ligge og putte med hende i sengen til halv otte og hente hende tidligt igen

Men kunne ligesom dig også godt bruge nogle forslag til hvad man kunne lave. Vi får mest tiden til at gå med at læse bøger og spille bold og sådan. Og når hun er træt, sidder vi og ser teletubbies sammen

Puha, det må være hjerteknusende hårdt! L har flere gange foreslået at få hende passet en hel weekend så vi kunne kærestehygge, men jeg synes én overnatning er slem nok. Men det er selvfølgelig nødvendigt, når far og mor ikke er sammen. Kan godt forstå du synes det er hårdt! Synes også jeg får så lidt ud af hende i hverdagene lige nu.. hun har kun 6 timer i VS om dagen, og vi har lange hyggemorgener, men fordi L kommer sent hjem, er jeg jo nødt til at gå og lave mad og sådan når vi kommer hjem... Så kan sagtens forstå du glæder dig til barsel! Der er jo heller ikke SÅ længe til nu for dig! Synes tiden er gået stærkt (men min egen graviditet er self. gået mega langsomt)

Anmeld

5. marts 2013

StudPsyk

Frk.S skriver:

Uh, jeg kan sagtens følge dig. Jeg kan også have behov for en ren hygge mor/Freja dag - der er ikke noget bedre.

Hvor er hun altså bare skøn - smuk lille pige. 

Det er nemlig skønt, og ingen tvivl om de små elsker det!

Tak

Anmeld

5. marts 2013

StudPsyk

blankholm skriver:

Ja enten elsker de små det eller også bryder de sig ik om det hehe

ps husk voksdug og forklæde hehe

Voksdug er seriøst guld værd med små børn... Så er jeg også ligeglad hvis hun ikke rammer papiret når hun tegner. Går det helt galt, koster en ny voksdug jo ikke en skid

Anmeld

5. marts 2013

Misscbn

Janne T. skriver:

Voksdug er seriøst guld værd med små børn... Så er jeg også ligeglad hvis hun ikke rammer papiret når hun tegner. Går det helt galt, koster en ny voksdug jo ikke en skid

hehe nemlig, det er straks værre hvis det er bordet eller gulvet det går udover 

Anmeld

5. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Lige nu går jeg jo hjemme på barsel med alberte, så jeg holder thea hjemme fra børnehave 1 dag om ugen, de fleste uger. Jeg elsker også bare mor- unger dage.

Her endten bager vi, slapper af i sofaen med popcorn og tegnefilm, går ned i skoven og samler ting, i morgen ska vi svømmehallen med mormor, syr, leger med perler, tegner, læser bøger, thea ligger i blød i badekaret. Når zoo åber, tager vi nok derud og ser på dyr. Tager på shopping hvis der er noget hun mangler, bagefter tager vi på cafe. Vh stine

Anmeld

6. marts 2013

TrineMine86

Janne T. skriver:

...Med barn... Er det bare mig der kan få brug for sådanne dage indimellem?

Da jeg afleverede Rose i morges tænkte jeg nærmest med det samme jeg trådte ind i VS, at jeg skulle have haft hende hjemme i stedet, det var bare sådan en følelse og savn efter nogle hektiske dage. Men jeg skulle også have besøg af 8 piger fra April-terminsgruppen herinde (MEGA hyggeligt BTW), så hun ville jo heller ikke få noget ud af at blive hjemme alligevel.

Nå, men hun har så haft sin faste farfar/farmor-tirsdag, hvor hun hygger og spiser derude, og åh jeg har bare savnet hende langt ind i sjælen i dag! Bare én af de dage så nu holder hun altså fri fra VS i morgen. Mor har brug for en mor/Rose-dag Hun har godt nok også fri torsdag, hvor min mor og jeg vil tage hende i dyreparken, men det er lige tiltrængt. Og tror også hun trænger til noget 100% mortid

Men kan også undskylde mig med, at hun har gang i en ret grum falsk strubehoste og forkølelse, og bedre at fange det i opløbet, ikke?

Og har i så evt nogle idéer til hvad vi kan hygge med i morgen? Hun har brug for en del stimulering Hensyn til jeg er højgravid (næsten) med bækkenløsning. Måske tager vi på legepladsen, men kommer lidt an på hendes hoste og det. Tænker lege med duplo, læse bøger, tegne.. Andre idéer?

Og så får i lige et foto af min krølfis.. det er vist noget tid siden

Eeeej hvor er hun skøn, sikke fantastiske øjne  Det lyder bare super hyggeligt med nogle hygge dage og det er nogle dejlige ting du har tænkt at lave med Rose  Herhjemme holder Magnus og jeg, mor-dengse dag, oftest hver mandag (har fri hver mandag) elsker de dage og det gør Magnus også.. Rigtig god dag til jer 

Anmeld

6. marts 2013

StudPsyk

TrineMine86 skriver:

Eeeej hvor er hun skøn, sikke fantastiske øjne  Det lyder bare super hyggeligt med nogle hygge dage og det er nogle dejlige ting du har tænkt at lave med Rose  Herhjemme holder Magnus og jeg, mor-dengse dag, oftest hver mandag (har fri hver mandag) elsker de dage og det gør Magnus også.. Rigtig god dag til jer 

tusind tak

hun er desværre blevet syg, så det bliver bare en puttehygge dag indendørs, men de dage er også dejlige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.