...Med barn... Er det bare mig der kan få brug for sådanne dage indimellem?
Da jeg afleverede Rose i morges tænkte jeg nærmest med det samme jeg trådte ind i VS, at jeg skulle have haft hende hjemme i stedet, det var bare sådan en følelse og savn efter nogle hektiske dage. Men jeg skulle også have besøg af 8 piger fra April-terminsgruppen herinde (MEGA hyggeligt BTW), så hun ville jo heller ikke få noget ud af at blive hjemme alligevel.
Nå, men hun har så haft sin faste farfar/farmor-tirsdag, hvor hun hygger og spiser derude, og åh jeg har bare savnet hende langt ind i sjælen i dag! Bare én af de dage

så nu holder hun altså fri fra VS i morgen. Mor har brug for en mor/Rose-dag

Hun har godt nok også fri torsdag, hvor min mor og jeg vil tage hende i dyreparken, men det er lige tiltrængt. Og tror også hun trænger til noget 100% mortid

Men kan også undskylde mig med, at hun har gang i en ret grum falsk strubehoste og forkølelse, og bedre at fange det i opløbet, ikke?

Og har i så evt nogle idéer til hvad vi kan hygge med i morgen? Hun har brug for en del stimulering

Hensyn til jeg er højgravid (næsten) med bækkenløsning. Måske tager vi på legepladsen, men kommer lidt an på hendes hoste og det. Tænker lege med duplo, læse bøger, tegne.. Andre idéer?
Og så får i lige et foto af min krølfis.. det er vist noget tid siden
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld