Bare lige lidt blær ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

Karla

Maja88 skriver:

Hvor er du sej... 10km er da meget.. 

Men lige med hensyn til cykling.. har du prøvet spinning eller for den sags skyld aqua spinning?? Det er bare så fedt..

Troede ikke spinning var mig men er du gal.. jeg elsker det.. og især der hvor de kører med suuntosystem

Tak

Nej jeg har faktisk ikke prøvet noget af det Jeg er bange for, at det bliver for meget. Jeg synes at når jeg cykler normalt, så gør det en smule mere ondt, end hvad jeg synes er til at holde ud. Jeg har derfor ikke cyklet særlig langt, når jeg har været afsted. Tror det er den bevægelse der er, når jeg cykler, der bare gør meget ondt

Men aqua-spinning, det lyder spændende. Måske er det også lidt mildere for knæet, når det er i vand det må jeg hellere lige undersøge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Maja88

Karla skriver:

Tak

Nej jeg har faktisk ikke prøvet noget af det Jeg er bange for, at det bliver for meget. Jeg synes at når jeg cykler normalt, så gør det en smule mere ondt, end hvad jeg synes er til at holde ud. Jeg har derfor ikke cyklet særlig langt, når jeg har været afsted. Tror det er den bevægelse der er, når jeg cykler, der bare gør meget ondt

Men aqua-spinning, det lyder spændende. Måske er det også lidt mildere for knæet, når det er i vand det må jeg hellere lige undersøge

Ens tråd er anderledes på en spinningcykel end normalt og man kan selv bestemme belastningen..

Aqua spinning har de i dgi huset herning

Anmeld

5. marts 2013

Karla

Maja88 skriver:

Ens tråd er anderledes på en spinningcykel end normalt og man kan selv bestemme belastningen..

Aqua spinning har de i dgi huset herning

Så kunne det være jeg lige skulle prøve det, så kan jeg se om det er noget tak

Anmeld

5. marts 2013

KittyCatta

Karla skriver:

Tak er også overrasket over, at jeg ikke kunne mærke det mere i knæet. Det kan godt mærkes nu, men ikke nær så meget som jeg havde frygtet

I sommers kunne jeg sagtens klare 20 km på rulleskøjter og stadig være mindre smadret i knæene, end hvis jeg havde løbet bare 5 km. 
Min fysioterapeut anbefaler faktisk også rulleskøjter efter en længervarende skade, da du ikke får alle de stød op gennem benene.

Det er godt at det kan mærkes, bare det ikke gør ondt. 

Anmeld

5. marts 2013

Karla

KittyCatta skriver:

I sommers kunne jeg sagtens klare 20 km på rulleskøjter og stadig være mindre smadret i knæene, end hvis jeg havde løbet bare 5 km. 
Min fysioterapeut anbefaler faktisk også rulleskøjter efter en længervarende skade, da du ikke får alle de stød op gennem benene.

Det er godt at det kan mærkes, bare det ikke gør ondt. 

Dejligt
Jeg kan også sagtens mærke det i knæet nu, men det er ikke være end hvis jeg bare har gået meget på en dag. Og jeg får pulsen noget højere op, ved at tage en tur på rulleskøjter end bare at gå. Så det er dejligt at have fundet et alternativ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.