Bare lige lidt blær ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
14 svar
8 synes godt om
5. marts 2013

Karla

Jeg er simpelthen fuldstændig overdrevent glad lige nu!

Jeg har lige gennemført 10 km løb på rulleskøjter, sammen med min mand, som løb almindeligt.

Jeg har efter en meget slem knæskade ikke dyrket noget motion i næsten 3,5 år. Jeg havde fået at vide, at det eneste motion jeg måtte lave, var at svømme og cykle. Men at komme i svømmehallen er jeg bare slet ikke god til, og kommer sådan til at kede mig, hvis jeg bare skal svømme. Og cykling er jeg slet heller ikke vild med. Det er da blevet til enkelte ture, men ikke noget i nærheden af hvad jeg burde.

Min mand er så begyndt at løbe her i vinteren, og jeg har længe haft lysten til at komme med.

Har været til speciallæge, og han sagde, at jeg måtte dyrke alt det sport jeg ville, det kunne ikke skade mere, jeg skulle bare selv leve med smerterne.

I dag tog jeg så lige 10 km på 49 min, og er godt nok ret stolt jeg ved godt at det at løbe på rulleskøjter ikke giver så meget, men for mig er det godt nok et stort skridt

God dag til jer alle
- nu vil jeg smide mig på sofaen med benene op, velfortjent, synes jeg selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Holbæktrunten

Karla skriver:

Jeg har lige gennemført 10 km løb på rulleskøjter, sammen med min mand, som løb almindeligt.

Jeg har efter en meget slem knæskade ikke dyrket noget motion i næsten 3,5 år. Jeg havde fået at vide, at det eneste motion jeg måtte lave, var at svømme og cykle. Men at komme i svømmehallen er jeg bare slet ikke god til, og kommer sådan til at kede mig, hvis jeg bare skal svømme. Og cykling er jeg slet heller ikke vild med. Det er da blevet til enkelte ture, men ikke noget i nærheden af hvad jeg burde.

Min mand er så begyndt at løbe her i vinteren, og jeg har længe haft lysten til at komme med.

Har været til speciallæge, og han sagde, at jeg måtte dyrke alt det sport jeg ville, det kunne ikke skade mere, jeg skulle bare selv leve med smerterne.

I dag tog jeg så lige 10 km på 49 min, og er godt nok ret stolt jeg ved godt at det at løbe på rulleskøjter ikke giver så meget, men for mig er det godt nok et stort skridt

God dag til jer alle

Sejt

Anmeld

5. marts 2013

bøllen

Alt tæller  Rulleskøjter er en begyndelse, har selv kørt rigtig meget inden jeg fik skade. Og 10 km er da alligevel en god tur.

Anmeld

5. marts 2013

C-Dog

sejt gået, ja eller rullet

Anmeld

5. marts 2013

B&J

woe 10km det er da en pæn tur syntes du er super sej

Anmeld

5. marts 2013

KittyCatta

Sejt gjort! Men ja, rulleskøjter er et rigtig godt alternativ til løb, da man ikke får stød op gennem benene og derved belaster det ligeså hårdt som ved almindelig løb.  

Anmeld

5. marts 2013

Karla

bøllen skriver:

Alt tæller  Rulleskøjter er en begyndelse, har selv kørt rigtig meget inden jeg fik skade. Og 10 km er da alligevel en god tur.

Ja, synes også det var godt bare lige at få lavet lidt selvom jeg ikke var noget i nærheden af at være presset som min mand, så kan jeg mærke det har givet noget i benene, mavemusklerne og ikke mindst i mine balder så det må da være bedre end ingenting

Anmeld

5. marts 2013

Karla

B&J skriver:

woe 10km det er da en pæn tur syntes du er super sej

Tak

Anmeld

5. marts 2013

Karla

KittyCatta skriver:

Sejt gjort! Men ja, rulleskøjter er et rigtig godt alternativ til løb, da man ikke får stød op gennem benene og derved belaster det ligeså hårdt som ved almindelig løb.  

Tak er også overrasket over, at jeg ikke kunne mærke det mere i knæet. Det kan godt mærkes nu, men ikke nær så meget som jeg havde frygtet

Anmeld

5. marts 2013

Maja88

Karla skriver:

God dag til jer alle

Hvor er du sej... 10km er da meget.. 

Men lige med hensyn til cykling.. har du prøvet spinning eller for den sags skyld aqua spinning?? Det er bare så fedt..

Troede ikke spinning var mig men er du gal.. jeg elsker det.. og især der hvor de kører med suuntosystem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.