Hjælp er i tvivl om vi skal flytte.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

cecilie1984

Holbæktrunten skriver:

Jeg ville godt kunne klare det indtil i fik de 1400 kr ekstra. Hvis man fx har et husholdningsbudget på 4000 er der jo stadig en pæn slat tilbage, og hvis man lægger dem til side hver mdr burde det jo dække diverse posten. De 1400 der kommer ekstra på et senere tidspunkt kan jo så lægges til side til ferie... Dette er dog forudsat at der er tager højde for at børnepengene falde jo ældre børnene bliver, og der ikke er mulighed for større uforudsete udgifter som fx en bil der skal laves eller udskiftes...

Vi har i budgettet rep af bil 400kr og 900 til benzin og så sparer vi op til julegaver 200 kr pr mdr.

så det skal pengene ikke bruges til.....

vi sætter 4600 kr af til husholdning i mdr nu men bruger mere fordi vi på nuværende tidspunkt har de flere penge, men vil ærligt mene vi overforbruger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

cecilie1984

mth1987 skriver:

Jeg ville da godt mene i ku leve for det. Det gælder jo bare om at være fornuftig og prioritere.. 

Hvad har i nu, i forhold til hvis i flytter. Så man kan sammenligne

vi sætter 4600 kr af i mdr til husholdning nu men bruger flere da vi har flere, og vil ærligt mene vi overforbruger

rep af bil, diesel og julegaver ER i vores budget så pengene skal kun gå til husholdning, tøj børn og lomme penge

vi får lige nu 500 kr pr mdr til os selv hver også de 4600 til mad så har vil små 1200 til børn til hvad de mangler af tøj og sko, frisør altså dette regnskab er hvis vi flytter

Anmeld

5. marts 2013

cecilie1984

Nemesis skriver:

ja vil også gerne vide hvad i lever for nu. Hvis det drejer sig om 6 mdr. hvor i skal spænde livremmen lidt ind indtil i får 1000 mere pr. måned og så (igen) er på samme niveau som nu..så vil jeg da sige ja.

Desuden så burde over 6000 kr være nok om måneden..men igen det drejer sig helt klart om prioritering.

se svar til mth1987

kan ik få lov at kopiere

Anmeld

5. marts 2013

De3Guldklumper

Jeg ville gøre det uden tøven.

Priotering er nøgleordet

Anmeld

5. marts 2013

mth1987

cecilie1984 skriver:

vi sætter 4600 kr af i mdr til husholdning nu men bruger flere da vi har flere, og vil ærligt mene vi overforbruger

rep af bil, diesel og julegaver ER i vores budget så pengene skal kun gå til husholdning, tøj børn og lomme penge

vi får lige nu 500 kr pr mdr til os selv hver også de 4600 til mad så har vil små 1200 til børn til hvad de mangler af tøj og sko, frisør altså dette regnskab er hvis vi flytter

Så ser jeg altså ingen grund til bekymring

Anmeld

5. marts 2013

Ellie79

Jeg ville ikke turde gøre det, dine unger bliver billigere i pasning men nu begynder der bare at komme andre udgifter til. Jeg ville heller priotere at bo billigt og have overskud i økonomien så jeg ikke hver mdr. skulle vende hver en krone. Det er også fedt at kunne tage på weekendtur, sommerland, lalandia, legoland ovs ovs med sine unger  

Hvis det havde været uden børnefamilieydelse var jeg sprunget til

Kh Anja der gerne går med livrem og seler når det gælder økonomien..

Anmeld

5. marts 2013

Maja88

cecilie1984 skriver:

se svar til mth1987

kan ik få lov at kopiere

Vi lever for 5200 når alt er betalt.. så jeg ville gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.