Hjælp er i tvivl om vi skal flytte.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.462 visninger
16 svar
3 synes godt om
5. marts 2013

cecilie1984

Hej piger

Vi er lidt i tvivl

vi er så heldige at få tilbudt ønske lejligheden vi står dog som nr 2 men den er tættere på end nogensinde før.

Men men vil i mene det er ansvarligt at leve for 6770 kr om mdr når alt er betalt.

Det vil sige de 6770 kr pr mdr skal gå til mad, tøj til både os og børn, gaver, lommepenge, frisør osv. Vi er 2 børn og 2 voksne.

Den mindste skal ca 6 mdr efter vi er flyttet i bhv hvilket giver ca 1000 kr mere til os i mdr og 1 år efter vi er flyttet skal den store i skole hvilket giver ca 400 kr mere i mdr

Hvad ville i have valgt??

Der er 4 af den slags lejligheder hvor vi bor og dem vi overtog vores nyværende lejlighed af havde ventet i 15 år så vi ved jo ik om vi vil få en tilbudt igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

StudPsyk

cecilie1984 skriver:

Hej piger

Vi er lidt i tvivl

vi er så heldige at få tilbudt ønske lejligheden vi står dog som nr 2 men den er tættere på end nogensinde før.

Men men vil i mene det er ansvarligt at leve for 6770 kr om mdr når alt er betalt.

Det vil sige de 6770 kr pr mdr skal gå til mad, tøj til både os og børn, gaver, lommepenge, frisør osv. Vi er 2 børn og 2 voksne.

Den mindste skal ca 6 mdr efter vi er flyttet i bhv hvilket giver ca 1000 kr mere til os i mdr og 1 år efter vi er flyttet skal den store i skole hvilket giver ca 400 kr mere i mdr

Der er 4 af den slags lejligheder hvor vi bor og dem vi overtog vores nyværende lejlighed af havde ventet i 15 år så vi ved jo ik om vi vil få en tilbudt igen.

Har du medregnet børnepengene?

Anmeld

5. marts 2013

C-Dog

Det er dælme ikke meget hvis det er inkl børnepenge. Er der ikke udsigt tili kommer til at tjene mere?
Jeg er selv opvokset hvor der ikke rigtig var råd til ferier og andre luksus ting, men vi fik det nødvendige, blev yderst forkælet af kærlighed og fik lidt ekstra når der var råd. Så man kan godt trives selv om ens forældre ikke er fuld af penge Hvis det er drømmeboligen var jeg nok sprunget til

Anmeld

5. marts 2013

cecilie1984

Janne T. skriver:

Har du medregnet børnepengene?

Børnepengene er medregnet

Anmeld

5. marts 2013

cecilie1984

CC23 skriver:

Det er dælme ikke meget hvis det er inkl børnepenge. Er der ikke udsigt tili kommer til at tjene mere?
Jeg er selv opvokset hvor der ikke rigtig var råd til ferier og andre luksus ting, men vi fik det nødvendige, blev yderst forkælet af kærlighed og fik lidt ekstra når der var råd. Så man kan godt trives selv om ens forældre ikke er fuld af penge Hvis det er drømmeboligen var jeg nok sprunget til

ja det er incl børnepenge.

men nej mine børn mangler ikke noget og går i mærkevarer hvilket de jo ik behøver det handler nok om at bruge pengene rigtigt

Anmeld

5. marts 2013

esioul

cecilie1984 skriver:

Hej piger

Vi er lidt i tvivl

Det er nok lige lidt nok.

Jeg tror ikke vi ville kunne leve for det hvis vi havde børn og vi er endda meget sparsommelige.

Men der ryger jo alligevel en del penge til mad.

Anmeld

5. marts 2013

mth1987

Jeg ville da godt mene i ku leve for det. Det gælder jo bare om at være fornuftig og prioritere.. 

Hvad har i nu, i forhold til hvis i flytter. Så man kan sammenligne

Anmeld

5. marts 2013

Nemesis

ja vil også gerne vide hvad i lever for nu. Hvis det drejer sig om 6 mdr. hvor i skal spænde livremmen lidt ind indtil i får 1000 mere pr. måned og så (igen) er på samme niveau som nu..så vil jeg da sige ja.

Desuden så burde over 6000 kr være nok om måneden..men igen det drejer sig helt klart om prioritering.

Anmeld

5. marts 2013

isabellasmor

cecilie1984 skriver:

Hej piger

Vi er lidt i tvivl

Vi lever for 4000 kr om mdr, når alt er betalt, så jeg ville gøre det ! 

Anmeld

5. marts 2013

Holbæktrunten

cecilie1984 skriver:

Hej piger

Vi er lidt i tvivl

Jeg ville godt kunne klare det indtil i fik de 1400 kr ekstra. Hvis man fx har et husholdningsbudget på 4000 er der jo stadig en pæn slat tilbage, og hvis man lægger dem til side hver mdr burde det jo dække diverse posten. De 1400 der kommer ekstra på et senere tidspunkt kan jo så lægges til side til ferie... Dette er dog forudsat at der er tager højde for at børnepengene falde jo ældre børnene bliver, og der ikke er mulighed for større uforudsete udgifter som fx en bil der skal laves eller udskiftes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.