Leneur skriver:
Virker de migrænepiller? For normalt plejer det jo at gå over efter opkast og det at jeg får sovet lidt, så det har jo forholdsvis været hurtigt overstået og har bare levet med at det var sådan det var.
Kan det også være tegn på en begyndende overgangsalder? Led nemligmeget af børnemigræne, kom i puberteten og havde ca 1 anfald hver andet år. Blev 30 og så er de bare blevet hyppigere og hyppigere og skal være heldig hvis der går 14 dage uden et....
Da min migræne var på sit højeste virkede pillerne kun kortvarigt - forstået på den måde at jeg dagligt måtte tage dem for at kunne opretholde en normal hverdag..
Har været tilknyttet hovedpinecentret i Glostrup og der blev jeg sat på afvænning og fik anden medicin uden held..
Det der mærkeligt nok fik mine anfald til at blive så sjældne så de er til at holde ud, var at stoppe med ppiller..
Når jeg nu får er anfald har pillerne god effekt , men er dog ødelagt et par dage efter..
Mht tidlig overgangsalder og migræne har jeg ingen ide om det kan hænge sammen - men jeg synes bestemt at du skal kontakte lægen og snakke med ham/hende om det, migræne er hårdt at leve med, især regelmæssige anfald..
Anmeld