er højgravid med andet barn, og vi har i forvejen en pige på 1,5 år som går i vs. min kæreste, begges far, har lange dage og er typisk først hjemme kl 17. det kommer til at vare ved indtil august. vores datter afleveres mellem halv ni ni og hentes kvart over to, så hun har ikke lange dage, men lange nok til at følge den rytme og de aktiviteter, som de har i vs.
fordi jeg er højgravid med bl, kan jeg selvfølgelig ikke de samme ting som jeg plejer. jeg kan ikke løbe rundt, kaste hende op i luften og den slags hun synes er sjove. men vi laver jo så andre ting i stedet: tegner, læser bøger, leger med duplo osv. hygger os

og når far kommer hjem står den så på vilde lege.
de siger så i vs at de synes hun er anderledes for tiden. hun søger sut og nusseklud mere, har større behov for voksenkontakt og bliver nemt ked af det. så de mener selvfølgelig det er en reaktion på at tingene er anderledes end de plejer at være hjemme. og det har de da ret i - men de bliver ved at nævne det, og jeg kan ikke se, hvad vi kan gøre anderledes. hun er ikke ked hjemme, men vil gerne have sut og klud. hun får masser af kærlighed, hygge og opmærksomhed fra os, ingen tvivl.
hun er også begyndt at være svær at få til at sove om aftenen. jeg tænker bare selvfølgelig reagerer hun på de her ting, og jeg bliver bare ked af de bliver ved med at nævne det, for hvad kan jeg gøre? kommer til at føle mig som en dårlig mor
Anmeld