Mamalou skriver:
Vi sagde nej til den første dagplejer vi blev tilbudt, fordi vores mavefornemmelse bare ikke var god. Hun havde både hund og kat, hvilket blev vores begrundelse overfor pladsanvisningen. En uge efter blev vi tilbudt vores nuværende og vi er glade for at vi sagde nej til den første.
Hvis jeg var i jeres situation, så ville jeg sige nej med den baggrund, at dagplejeren så kort tid efter skal sygemeldes. Jeg ved godt det er svært at undgå gæstepleje, men jeg synes det er alt for tidligt efter så kort tid efter start. Det ville jeg ikke kunne gøre med min egen søn.
Jeg synes I har en rigtig god begrundelse for at sige nej.
Vh. Louise
Ja synes også det er meget kort efter den sygemelding ligger, hvis han nu havde gået der i 6 måneder var det noget andet, men han kommer kun til at have gået der lidt over en måned

Og han risikere jo at skulle være i vikardagplejen næsten lige så længe og så skal han pludselig tilbage igen
Dejligt i fik en i blev glade for trods i sagde nej til den første

Håber jeg også vi kan, vi kunne selvfølgelig også blive rigtig glade for hende vi er blevet tilbudt, vi er bare blevet hende tilbudt på det forkerte tidspunkt.
Det med hun ligger den gale vej i forhold til arbejde, kunne vi nok godt leve med, selvfølgelig er det træls men hvis nu bare vi havde rigtig god kemi med hende så var det jo bare sådan det var. Det er mere med den der sygemelding der
Anmeld