Hvad 'fejler' i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

Kløver

Jeg har pcos, har lavet 2 økobørn, efter en gennemskyldning af æggelederne, tror det hedder en hsu? men har været på minipiller, efter fødslen af nr 2, pillerne har forværret min pcos, så skal i behandling til sommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

ditski

o1Mutte skriver:

Hej søde piger.
Nu nærmer tiden sig hvor vi skal til første samtale og undersøgelse.
Manden har let nedsat sædkvalitet, men intet af betydning sagde lægen. Jeg selv, ved ikke noget endnu.
Jeg har aldrig været gravid, har fast cyklus, er ikke overvægtig osv. så ved ikke hvad der kan være galt. Drikker godt nok kaffe, og ryger lidt. (SKAL stoppe)
Min læge sagde jeg producerede for meget progesteron? Men har ikke kunnet finde noget om det, så tror jeg har misforstået noget..

Jeg tænkte så bare på, hvad grunden er til at I ikke kan få børn på naturlig vis?

Knus.

Hejsa
Jeg har endomteriose, som sidder ved blæren og giver mig konstant smerte men det er ikke noget der kan gøres noget ved. Om jeg kan få børn eller ej ved jeg ikke men har været til de første samtaler på klinikken og når vi er klar kan vi komme igang.

Anmeld

6. marts 2013

gædde/gitte

o1Mutte skriver:

Hej søde piger.
Manden har let nedsat sædkvalitet, men intet af betydning sagde lægen. Jeg selv, ved ikke noget endnu.
Jeg har aldrig været gravid, har fast cyklus, er ikke overvægtig osv. så ved ikke hvad der kan være galt. Drikker godt nok kaffe, og ryger lidt. (SKAL stoppe)
Min læge sagde jeg producerede for meget progesteron? Men har ikke kunnet finde noget om det, så tror jeg har misforstået noget..

Jeg tænkte så bare på, hvad grunden er til at I ikke kan få børn på naturlig vis?

Knus.

uforklarlig barnløse.... muligvis arvæv efter keglesnit, som blokerer for kvaliklatten, så det hele bare plasker ud igen   

Anmeld

6. marts 2013

Bb3031

o1Mutte skriver:

Hej søde piger.

Knus.

Jeg har PCOS med følgende symptomer:

1. Uregelmæssige menstruationer/ ingen ægløsning.
  2. Poly cystiske æggestokke (PCO).
  3. Uren hud.

Jeg er ikke overvægtig og har ikke forøget hårvækst.

Kæresten min er helt fino fino  

Vi har været igennem 3 IUI forsøg og det ser endelig ud til at skulle lykkedes for os  Er i dag 6+0 med vores andet barn 

Anmeld

6. marts 2013

lenemor77

o1Mutte skriver:

Hej søde piger.

Knus.

Jeg har en skøn kombo af endometriose, for lavt stofskifte og faktor v leiden. Min mand har supersæd - hvis du spørger ham selv... 

Desværre er der nogle par, som simpelthen ikke matcher (om man kan sige), og som ikke kan få nogen begrundelse. 

Anmeld

6. marts 2013

o1Mutte

pcoramt skriver:

Jeg fik at vide at det var et hormon man som kvinde skal producere en lille smule af, men som jeg overproducerede.. Det er heldigvis let at behandle med pergotime

Tror godt du kan have pco. Har du øget hårvækst ?

Nej jeg er meget slank, har fast cyklus og intet unormalt hårvækst. Synes ikke jeg har kunnet nikke genkendende til et eneste symptom, udover manglende graviditet.
Men nøj hvor bliver jeg glad for at høre at det er nemt at behandle

Anmeld

6. marts 2013

pcoramt

o1Mutte skriver:

Nej jeg er meget slank, har fast cyklus og intet unormalt hårvækst. Synes ikke jeg har kunnet nikke genkendende til et eneste symptom, udover manglende graviditet.
Men nøj hvor bliver jeg glad for at høre at det er nemt at behandle

Man behøver faktisk ikke rigtig have symptomerne for at have pco :/ men hvis det er det, så er pergotime super.. Det er 5 piller du tager på 3-8 dagen i cyklus.. Det virkede efter 3 forsøg for os, men det endte ud i en MA heldigvis lykkedes det igen med lidt flere hormoner

Anmeld

6. marts 2013

o1Mutte

pcoramt skriver:

Man behøver faktisk ikke rigtig have symptomerne for at have pco :/ men hvis det er det, så er pergotime super.. Det er 5 piller du tager på 3-8 dagen i cyklus.. Det virkede efter 3 forsøg for os, men det endte ud i en MA heldigvis lykkedes det igen med lidt flere hormoner

Og det er det eneste?

Er ked af at høre om din MA
Men er glad for at det er lykkedes nu

Anmeld

6. marts 2013

Nessie

Ifølge lægen på klinikken vi gik på denne gang er jeg meget fertil, men manden har meget nedsat sædkvalitet, så vi røg til ICSI med det samme

Anmeld

7. marts 2013

Joerse

o1Mutte skriver:

Hej søde piger.

Knus.

Lægerne mener ikke jeg "fejler" noget, men at vores problem ligger hos min mands nedsatte sædkvalitet. Den er meget nedsat så vi startede direkte i IVF/ICSI behandling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.