Hvad 'fejler' i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

Elgaard73

Her blev vi erklæret for uforklarlig barnløse. Manden's sæd var/er fin og jeg skulle også være helt tip top.

Men jeg har gennem hele forløbet haft en ide om at det var mig det var galt med. At jeg ikke kunne holde fast på de befrugtede æg... Om jeg har ret eller ej, ved jeg ikke, men jeg blev ikke gravid (og fuldførte graviditeten) førend at jeg fik hormoner til at hjælpe med at holde på ægget (IVF). 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

La´chrissen

o1Mutte skriver:

Hej søde piger.
Nu nærmer tiden sig hvor vi skal til første samtale og undersøgelse.
Manden har let nedsat sædkvalitet, men intet af betydning sagde lægen. Jeg selv, ved ikke noget endnu.
Jeg har aldrig været gravid, har fast cyklus, er ikke overvægtig osv. så ved ikke hvad der kan være galt. Drikker godt nok kaffe, og ryger lidt. (SKAL stoppe)
Min læge sagde jeg producerede for meget progesteron? Men har ikke kunnet finde noget om det, så tror jeg har misforstået noget..

Jeg tænkte så bare på, hvad grunden er til at I ikke kan få børn på naturlig vis?

Knus.

Hos os er det min kæreste der har ekstrem ringe sædkvalitet, så her røg vi direkte i icsi behandling.

Anmeld

5. marts 2013

Ønskebarnet14

Jeg har PCO og min mand har lidt nedsat sædkvalitet, vores special læge, mener ikke det har noget betydning.. 

Jeg hverken ryger og drikker, men har tilgengæld min vægt lidt imod mig pga pcoen ... 

Anmeld

5. marts 2013

mkj

Min kæreste er sterelliseret, det vides dog ikke hvordan sæden er i testiklerne, men det skal så undersøges.

Ved ikke om jeg selv "fejler" noget. Har fået et barn på naturligvis, men i det at et kommende barn vil kræve behandling pga min kæreste, er jeg da godt klar jeg har lidt overvægt imod mig desværre.

Anmeld

5. marts 2013

Hullabullabulla

Her har manden nedsat sædkvalitet..

Er dog gravid, blev det delvist øko efter 2 inseminationer der ikke lykkedes..

Anmeld

5. marts 2013

Pessimisten

Manden har nedsat sædkvalitet. jeg er blevet fertilitetsudredt og fejler intet. Blev øko gravid i forbindelse med min sidste undersøgelse, hvor jeg fik 'renset' mine æggeledere, da de skulle testes for hvorvidt der var gennemgang. min gyn sagde dog også, at min livmoderhals var snoet/skæv, og blev også rettet ud da jeg fik kateteret op.

Anmeld

5. marts 2013

pcoramt

o1Mutte skriver:

Hej søde piger.
Nu nærmer tiden sig hvor vi skal til første samtale og undersøgelse.
Manden har let nedsat sædkvalitet, men intet af betydning sagde lægen. Jeg selv, ved ikke noget endnu.
Jeg har aldrig været gravid, har fast cyklus, er ikke overvægtig osv. så ved ikke hvad der kan være galt. Drikker godt nok kaffe, og ryger lidt. (SKAL stoppe)
Min læge sagde jeg producerede for meget progesteron? Men har ikke kunnet finde noget om det, så tror jeg har misforstået noget..

Jeg tænkte så bare på, hvad grunden er til at I ikke kan få børn på naturlig vis?

Knus.

Du har hørt rigtigt, når de siger du danner for meget prostrotoron (staves) det gjorde jeg os. Jeg havde pcos, men er behandlet for det

Anmeld

5. marts 2013

o1Mutte

Mange tak for jeres svar piger. Har læst dem alle og håber det snart lykkes for os alle sammen

Anmeld

5. marts 2013

o1Mutte

pcoramt skriver:

Du har hørt rigtigt, når de siger du danner for meget prostrotoron (staves) det gjorde jeg os. Jeg havde pcos, men er behandlet for det

Okay, nu er jeg lidt nysgerrig for synes ikke lige jeg har kunnet finde noget omkring det når jeg har søgt.. Hvad betyder det sådan helt præcist? Kan det være jeg har pcos?

Anmeld

6. marts 2013

pcoramt

o1Mutte skriver:

Okay, nu er jeg lidt nysgerrig for synes ikke lige jeg har kunnet finde noget omkring det når jeg har søgt.. Hvad betyder det sådan helt præcist? Kan det være jeg har pcos?

Jeg fik at vide at det var et hormon man som kvinde skal producere en lille smule af, men som jeg overproducerede.. Det er heldigvis let at behandle med pergotime

Tror godt du kan have pco. Har du øget hårvækst ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.