ammeforberelse,:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

babyMark

hejsa

Jeg har nu heller ikke hørt om det før....men synes du skal gøre det, som er rigtigt at gøre for dig

Jeg synes mere mine tanker går i retning af om jeg har mælk nok, om mine brystvorter er store nok osv osv....men jeg venter og ser hvad der sker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Tina2

Har heller aldrig hørt om det:-) Men synes da bestemt du skal tage til det, hvis du gerne vil, for det er så skønt at amme og kan godt volde lidt problemer i starten.....

Min veninde er ammerådgiver ved Forældre og fødsel, så hun hjalp mig meget 2. gang. Havde ikke det bedste ammeforløb 1. gang.....

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Elskermiinsøøn! skriver:

hej

jeg ville lige høre hvornår i jers gravidtit i var til ammeforberedlse!, og hvad laver man , sidder man med en duk og forberader sig eller

Vi nev og hev i mine brystvorter, for at gøre dem mere robuste.. Min mand syntes sjovt nok at det var mægtigt skægt... hehe...

Jeg ved ikke om det virkede, men jeg havde ikke rigtig nogen probs, andet end lidt slid lige i starten.

Jeg smurte med weleda børnecremen, med celendula. Fantastisk vidundermiddel til ALT... 

Anmeld

22. juni 2009

Pige2009

Hvor jeg bor er jeg også tilmeldt ammeforberedelse, så det eksisterer altså, og er et tilbud på linje med fødselsforberedelse. Jeg mener jeg kunne komme til ammeforberedelse i august. Har termin 10. oktober.

Knus Linda 24+2

Anmeld

22. juni 2009

Elskermiinsøøn!

linda2009 skriver:

Hvor jeg bor er jeg også tilmeldt ammeforberedelse, så det eksisterer altså, og er et tilbud på linje med fødselsforberedelse. Jeg mener jeg kunne komme til ammeforberedelse i august. Har termin 10. oktober.

Knus Linda 24+2

okay jeg skal på torsdag

Anmeld

22. juni 2009

sarahb

har heller ikk hørt om det og gad heller ikk hvis det var noget jeg blev tilbudt, jeg synes det hele kom så naturligt.. så hvis jeg havde siddet og blive skolet i det tror jeg det ville blive for teknisk til min smag.. det er hyggeligt at det er noget mor og barn skal lære sammen..

Anmeld

22. juni 2009

Vingummien

sarahb skriver:

har heller ikk hørt om det og gad heller ikk hvis det var noget jeg blev tilbudt, jeg synes det hele kom så naturligt.. så hvis jeg havde siddet og blive skolet i det tror jeg det ville blive for teknisk til min smag.. det er hyggeligt at det er noget mor og barn skal lære sammen..

vil give dig helt ret, er ik noget man kan forberede sig til, kommer af sig. tror man vil tænke for meget over det  hvis det er

Anmeld

22. juni 2009

Honningblomst

Lyder da som et super godt koncept...der er mange ting man kan blive i tvivl om når man er i ammeforløbet og måske ikke lige orker at finde viden om midt i det hele...så super man kan få viden inde...feks det med der er dage man ikke laver andet end at amme og at det er helt normalt og ikke et tegn på der er noget galt....
Min mor var min ammeforberedelse, men ikke sikkert alle har en sådan superammer som min mor var-smiler
Knus Eva..

Anmeld

22. juni 2009

SaNiNa

Det var vi da jeg var i uge 30 og syntes det var super godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.