ammeforberelse,:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Elskermiinsøøn!

hej

jeg ville lige høre hvornår i jers gravidtit i var til ammeforberedlse!, og hvad laver man , sidder man med en duk og forberader sig eller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Vingummien

Har aldrig hørt om ammeforberedelse eksistere det?

Anmeld

22. juni 2009

Elskermiinsøøn!

suanne85 skriver:

Har aldrig hørt om ammeforberedelse eksistere det?

ja

Anmeld

22. juni 2009

Mira0911

Har aldrig hørt om det... Tror du mener fødselsforberedelse eller ???

Anmeld

22. juni 2009

Vingummien

Elskermiinsøøn! skriver:

ja

Oki hehe, har bare adrig hørt om det

Anmeld

22. juni 2009

Elskermiinsøøn!

Dutte84 skriver:

Har aldrig hørt om det... Tror du mener fødselsforberedelse eller ???

nej, det er det jeg mener!!!

Anmeld

22. juni 2009

Mira0911

Elskermiinsøøn! skriver:

nej, det er det jeg mener!!!

Altså fødselsforberedelse ? 

Anmeld

22. juni 2009

Kaufie

Jeg var ca 2/3 gennem graviditeten før vi blev inviteret til ammeforberedelse.

Det kan anbefales at tage sin mand med - selvom han måske vil protestere?? - for når du sidder i det med en lille ny - så er det godt faren også har forståelse for hvordan det fungerer og kan være med til at få ro på hvis det er svært i starten.

Anmeld

22. juni 2009

Sjl-msl-Mkl

Når du har født, kan du jo få emmelektioner. Hvor der sidder en hel masse mødre og fædre. Så fortæller sygeplejesken hvordan og hvorledes det hele foregår. Jeg tror personligt det er både spild af tid men også penge. Jeg ville ikke gøre det. Jeg fik hjælp af sygeplejeskerne på hospitalet. De er der til det samme, og det koster ikke en jante.
Smart, ikk`?

Anmeld

22. juni 2009

Kaufie

DatterMalou skriver:

Når du har født, kan du jo få emmelektioner. Hvor der sidder en hel masse mødre og fædre. Så fortæller sygeplejesken hvordan og hvorledes det hele foregår. Jeg tror personligt det er både spild af tid men også penge. Jeg ville ikke gøre det. Jeg fik hjælp af sygeplejeskerne på hospitalet. De er der til det samme, og det koster ikke en jante.
Smart, ikk`?

Vi blev indbudt til ammeforberedelse på samme måde som fødselsforberedelse og rundvisning på FG - det kostede ingenting, men var et tilbud.

Man lærer selvf. ikke at amme før man har en bebs i armene - men jeg synes det var rart at kende lidt til mekanismerne og de forskellige muligheder for hjælp. Der blev også snakket om andre ting end lige amning - burde have heddet pusleforberedelse....

Men bed for guds skyld om at få lært at ligge ned og amme - altså når du har født - det er guld værd at kunne amme i halvsøvne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.