hvor har du købt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

incognito

Vi har nonwood og det fungerer bare og det er nemt at vedligeholde. Jeg mener, at vores havemøbler er fra Jysk, men de har dem blandt andet også i Bilka. Begge steder er priserne overskuelige, synes jeg.

Hold øje med både Jysk og Bilka, da de er begyndt at stille deres havemøbler op - jeg vil tro, at der snart kommer en masse tilbud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

gædde/gitte

Kay skriver:

dine havemøbeler???

vi vil gerne købe nye havemøbeler... da de gamle er faldet skildt ad... har lidt øje for det der nonwood... men hvor dælen finder man lige det bedste tilbud??

vi har købt nonwood i Idemøbler

bordet kostede 2000,- og stolene 4500.... MEN da vi så kom hjem var der fejl på bordet.... så ringede derud og så fik jeg fandme 1800,- tilbage hvis jeg selv ville rep bordet!

happy var man da lige!

Anmeld

4. marts 2013

Jupiter

Vi købte vores i Bauhaus sidste år omkring juli måned.

Det var på tilbud i deres avis, og var HURTIGT væk.

Så med lidt tålmodighed og et vågent øje kan det godt lade sig gøre at finde til rimelig pris, selv midt i sæsonen

Anmeld

4. marts 2013

LinLin

har ikea nonwood??

det ved jeg ikke... Overskriften var bare hvor ens havemøbler var købt

Anmeld

4. marts 2013

Josesmor

Vi har kigget på nogle alu/ nonwood havemøbler i Davidsen (byggemarked) det ligger rundt omkring i sønderjylland. Har ik lige tjekket hvor du kommer fra  vi skal ihvertfald give 3000kr for et sæt med bord og 6 pos. Stole. Super flot og billigt efter min mening 

Anmeld

4. marts 2013

Kay

Josesmor skriver:

Vi har kigget på nogle alu/ nonwood havemøbler i Davidsen (byggemarked) det ligger rundt omkring i sønderjylland. Har ik lige tjekket hvor du kommer fra  vi skal ihvertfald give 3000kr for et sæt med bord og 6 pos. Stole. Super flot og billigt efter min mening 

ja og slet ik de priser vi har her i københavns området

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.