hvor har du købt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
15 svar
4 synes godt om
4. marts 2013

Kay

dine havemøbeler???

vi vil gerne købe nye havemøbeler... da de gamle er faldet skildt ad... har lidt øje for det der nonwood... men hvor dælen finder man lige det bedste tilbud??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Noahmor

Kay skriver:

dine havemøbeler???

vi vil gerne købe nye havemøbeler... da de gamle er faldet skildt ad... har lidt øje for det der nonwood... men hvor dælen finder man lige det bedste tilbud??

Vi har nonwood og det er fantastisk. 

Vi købte det i megamøbler, da det lå i Odense, men tænker da at de fleste møbelforretninger har det.

Anmeld

4. marts 2013

Kay

Noahmor skriver:

Vi har nonwood og det er fantastisk. 

Vi købte det i megamøbler, da det lå i Odense, men tænker da at de fleste møbelforretninger har det.

ja... men der er godt nok forskel på prisen og gidder ik betale 3000 kr. mere for det end man kan få det til et andet sted jo

Anmeld

4. marts 2013

LinLin

Ikea

- altså der er vores fra...

Anmeld

4. marts 2013

tarkoflen

Vi har nonwood i vores gårdhave i opgangen og med flettede stole, og det er FANTASTISK! Der er ingen vedligeholdelse, og hvis du køber de flettede stole, så sidder man også super godt, selvom der ikke lige er hynder i

Vores er fra idemøbler mener jeg, men mine forældre har noget fra Bilka som er super godt! Tror det kan købes alle vegne, så de er bare at søge og finde det, man bedst kan lide og vil betale for

Anmeld

4. marts 2013

Kay

DAs mor skriver:

Ikea

- altså der er vores fra...

har ikea nonwood??

Anmeld

4. marts 2013

Kay

tarkoflen skriver:

Vi har nonwood i vores gårdhave i opgangen og med flettede stole, og det er FANTASTISK! Der er ingen vedligeholdelse, og hvis du køber de flettede stole, så sidder man også super godt, selvom der ikke lige er hynder i

Vores er fra idemøbler mener jeg, men mine forældre har noget fra Bilka som er super godt! Tror det kan købes alle vegne, så de er bare at søge og finde det, man bedst kan lide og vil betale for

lige netop... det med at betale for... kigger også en del på dem fra bilka... men vil da lige tjekke idemøbeler

Anmeld

4. marts 2013

tarkoflen

Kay skriver:

lige netop... det med at betale for... kigger også en del på dem fra bilka... men vil da lige tjekke idemøbeler

Jeg er ret sikker på, at du også kan finde nogle billige og lækre sæt i de forskellige byggemarkeder, har i hvert fald set nogle i silvan

Anmeld

4. marts 2013

tarkoflen

P.s hvis det ikke haster, så ville jeg vente til sidst på sæsonen, hvor de skal af med årets havemøbler så plejer de at blive sat godt ned...

Anmeld

4. marts 2013

Kay

tarkoflen skriver:

P.s hvis det ikke haster, så ville jeg vente til sidst på sæsonen, hvor de skal af med årets havemøbler så plejer de at blive sat godt ned...

det kaster... for de ándre lever ik mere... så vi har slet ik nogen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.