Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ville springe ud i det
Og tak for tippet, jeg skal da ha købt ruggryn
Vh. Louise
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
IsabellaCiinea skriver: Jeg køber det i Spar.. Mener det er fra Kornkammeret.. men laver det aldrig nogensinde til ruggrød igen.. Føj det kan jeg ikke li
Jeg køber det i Spar.. Mener det er fra Kornkammeret.. men laver det aldrig nogensinde til ruggrød igen.. Føj det kan jeg ikke li
Team Putte skriver: Rugbrødshapsere er fordi de skal kunne mestre at tygge dem.. Det har intet med indholdet i rugbrød at gøre Jeg tror sagtens du kan give ruggryn uden problemer
Rugbrødshapsere er fordi de skal kunne mestre at tygge dem.. Det har intet med indholdet i rugbrød at gøre
Jeg tror sagtens du kan give ruggryn uden problemer
Tulle28 skriver: Ej mener du det? Jeg kommer lidt kanel og en smørklat i, mums Kan slet ikke spise almindelig havregrød mere, synes ikke det smager af noget... Men det er jo en vanesag
Ej mener du det? Jeg kommer lidt kanel og en smørklat i, mums Kan slet ikke spise almindelig havregrød mere, synes ikke det smager af noget... Men det er jo en vanesag
Jah mener det Sys det smager ganske forfærdeligt..
HAr prøvet både med kanelsukker og smørklat, og bare med sukker og smørklat.. og uden noget, og med blårbær og banan.. osv... alt.. men yikes det smager hæsligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128