Anonym skriver:
Hej piger .
Min søn er 2 år og hans vugge er stadig i vores værelse , om natten kommer han altid hos mig og lægger med mig mens han holder hånden om mig og nyder det . Det er super hyggeligt.
Men problemet er at han bevæger sig meget og tager alt min pude så jeg lægger ud af sengen og hat ondt i nakken næste dag. Han drømmer meget og piver og det forstyrre os rigtig meget 
Vi hat købt en junior seng i hand værelse men den har han ikk brugt endnu 
Det hårdt for jeg kan se han hat behov for tryghed om natten men hvad gør jeg ?
Jeg vil ikk være en ond mor
vores datter bliver 5 til maj og hende seng står stadig inde ved siden af vores og hun kommer tit op i vores seng om natten og så længe hun ikke er klar til at komme ind på eget værelse får hun lov at blive inde ved os!
Den yngste blev 1år i feb. og hans seng står også inde ved siden af vores (bare på modsatte side af den stores) og han kommer også over i vores seng om natten og ved ham gælder der det samme som ved den store, han får lov at blive inde ved os indtil han er 100% klar til at komme ind på sit eget værelse.
Begge unger drømmer meget og lægger meget uroligt, men jeg regner med at om 10 år så er mine børn vokset fra vores seng så jeg kan se en "ende" på det. og jeg vil bare nyde mine børn alt det jeg kan så længe de er små for tiden går alt for hurtigt!
Jeg kan ikke sige hvad der er det rigtige for jer, men det er vel evt. at prøve jer frem og meget hurtigt finder i nok ud af hvad der er rigtigt og forkert for jer!
Anmeld