Sover jeres 2 årige med jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
19 svar
5 synes godt om
4. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej piger .
Min søn er 2 år og hans vugge er stadig i vores værelse , om natten kommer han altid hos mig og lægger med mig mens han holder hånden om mig og nyder det . Det er super hyggeligt.

Men problemet er at han bevæger sig meget og tager alt min pude så jeg lægger ud af sengen og hat ondt i nakken næste dag. Han drømmer meget og piver og det forstyrre os rigtig meget

Vi hat købt en junior seng i hand værelse men den har han ikk brugt endnu

Det hårdt for jeg kan se han hat behov for tryghed om natten men hvad gør jeg ?

Jeg vil ikk være en ond mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

MorDk

Vugge? Mener nu ikke tremmeseng eller?

Jamen I skal gøre lige nøjagtig det der passer ind i jeres familie. Hvis I vil sove med jeres barn... så er det det I gør. Men når og hvis I beslutter jer for at "tage kampen" så skal I stå fast. Ikke vakle. Det er super hårdt at vænne børn af med noget de er vokset op med, er vandt til og trygge ved. Men følg dit hjerte... ♥ Hvis du tror på det så går det hele meget nemmere...

Anmeld

4. marts 2013

Valle81

Ja.

Anton, som er vores "midter" barn, sover i vores seng. Han har siden han har været 1 år ikke villet sove i sin egen seng.

Storesøster har aldrig været sådan og lillebror sover også trygt i sin egen seng på sit eget værelse.

Anton falder i søvn i vores seng, fra han var 1-2,5 var det umuligt at putte ham, hvor han så faldt i søvn selv. Han skulle have en af os ved ham. Nu kan han godt falde i søvn af sig selv. Når vi går i seng så lægger vi ham ned i hans juniorseng, som står for enden af vores seng. Men det er sikkert som amen i kirken, at han ligger i vores seng igen i løbet af natten.

Vi har affundet os med, at børn er forskellige, og han har åbenbart meget brug for os, og det har vi valgt ikek at gøre en kamp ud af. Hvis nogen af os, har brug for en søvn uden spark i ryggen, så tager vi sofaen:0)

Christina

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Vugge? Mener nu ikke tremmeseng eller?

Jamen I skal gøre lige nøjagtig det der passer ind i jeres familie. Hvis I vil sove med jeres barn... så er det det I gør. Men når og hvis I beslutter jer for at "tage kampen" så skal I stå fast. Ikke vakle. Det er super hårdt at vænne børn af med noget de er vokset op med, er vandt til og trygge ved. Men følg dit hjerte... ♥ Hvis du tror på det så går det hele meget nemmere...

Jo tremmeseng hehe

Ja men jeg er bange for vi gør noget forkert mod han udvikling ved at lade ham sove hos os

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Ja.

Anton, som er vores "midter" barn, sover i vores seng. Han har siden han har været 1 år ikke villet sove i sin egen seng.

Storesøster har aldrig været sådan og lillebror sover også trygt i sin egen seng på sit eget værelse.

Anton falder i søvn i vores seng, fra han var 1-2,5 var det umuligt at putte ham, hvor han så faldt i søvn selv. Han skulle have en af os ved ham. Nu kan han godt falde i søvn af sig selv. Når vi går i seng så lægger vi ham ned i hans juniorseng, som står for enden af vores seng. Men det er sikkert som amen i kirken, at han ligger i vores seng igen i løbet af natten.

Vi har affundet os med, at børn er forskellige, og han har åbenbart meget brug for os, og det har vi valgt ikek at gøre en kamp ud af. Hvis nogen af os, har brug for en søvn uden spark i ryggen, så tager vi sofaen:0)

Christina

Okay tak

Ja lige siden han blev født var han meget afhængig af mig og ka slet ikk falde i søvn uden mig ved sig

Anmeld

4. marts 2013

Koen.

Lærke vores ældste på snart 3 år sover ved os da hun ikke bryder sig om at sove selv det ser vi intet problem i og sådan er det bare og hun ligger os som en propel om natten men det vænner man sig jo til

Anmeld

4. marts 2013

MorDk

Anonym skriver:

Jo tremmeseng hehe

Ja men jeg er bange for vi gør noget forkert mod han udvikling ved at lade ham sove hos os

Nej det skal du altså ikke være bange for. Mange børn samsover med deres forældre og de er ikke underudviklet osv. Jeg tror på at hvis familien trives med det gør barnet det også. Kan du følge mig? I skal gøre det I føler for og ikke hvad der står i bøgerne!

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Nej det skal du altså ikke være bange for. Mange børn samsover med deres forældre og de er ikke underudviklet osv. Jeg tror på at hvis familien trives med det gør barnet det også. Kan du følge mig? I skal gøre det I føler for og ikke hvad der står i bøgerne!

Ja du har ret . Min søster samlinger mig altid med andre og siger de sover i deres egne seng hvorfor jeg ik ka opdrage ham til at sove selv men det et squ ikk nemt

Anmeld

4. marts 2013

Benjamins'mor

Min søn sover altid i sin egen seng, men i weekenden får han lov at falde i søvn i vores seng.

Anmeld

4. marts 2013

lucas<3

Min sover for det meste inde i hans egen seng, når han så vågner ved 4-5 halv 6 tiden kommer han ind til mig..

men nogen gange sover han os der inde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.