Hvad vejer i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

gædde/gitte

esioul skriver:

BMI'en skal hvis også sættes op har jeg hørt, fordi vi generelt er noget tungere end den indikerer.

Ifølge bmi er jeg meget overvægtig. Men lægen siger " du er jo slet ikke fed"

- Nej for jeg har trænet i mange år og mine muskler udgør 50kg af min kropsvægt.

Jeg kommer ALDIG til at være normal vægtig. Ikke så længe jeg træner som jeg gør.

Det jeg vil frem til er at man godt kan være overvægtig OG trænet.

ja det har jeg også hørt!!!!!
jeg jublede

for så er jeg normalvægtig igen ha ha ha ha hahahaha!!!!! helt uden at lave noget!

det skulle fejres med en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Karla

Har stemt under 50, min vægt svinger mellem 49 og 50 kg.

Anmeld

4. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

jeg vejer 51 kg og er 1.69 høj 
jeg er al al al for tynd at se på  så prøver at tage på - men uden held 

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

Aaaaah... Min kæreste er 210 cm - han ville sku være noget spinkel at se på hvis han skulle veje under 90 kg 

Hehe ja okay når vi er oppe i de højder ja så er det noget andet

Men den er noget unuanceret den her afstemning. F.eks. jeg er 173 høj og vejer 56-57 kg. Men havde jeg haft muskler så vejede jeg sikkert noget mere

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

Det var heller ikke meget.. Måske du skal have en kostvejleder ind over? Så du kan tage på, uden at blive tyndfed?

Anmeld

4. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Anonym skriver:

Det var heller ikke meget.. Måske du skal have en kostvejleder ind over? Så du kan tage på, uden at blive tyndfed?

det har jeg prøvet..  

Anmeld

4. marts 2013

Juliekp

Problembarnet skriver:

Har du ikke stadig en sp der kan hjælpe dig og måske henvise dig til noget? Jeg har selv været rigtig tynd pga spiseforstyrrelser, så min sp sendte mig ind på Bispebjerg hospital hvor jeg får hjælp. Er opose på 49 kg nu og har et bmi på 18,9 så er endelig kommet op i normal vægten  

Anmeld

4. marts 2013

Victoria2013

Før jeg blev gravid vejede jeg vel ca. 61 - er 158 cm høj og ved at mange syntes det er meget, men jeg er meget til freds med en vægt omkring de 60 kg. Så ser jeg ikke afpillet ud (former er GODE!) men vejer heller ikke for meget

Nu er jeg så gravid og vægten har ændret sig en hel del... men satser på at kunne tabe mig bagefter og komme tilbage til min yndlingsvægt

Anmeld

4. marts 2013

Koen.

Jeg vejer knap 42 kg

(Og nej jeg gider ikke høre nogle dårlige kommentar om min vægt for jeg er hverken syg eller noget og har altid været tynd og er kun 157 cm høj )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.