Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Michelle88 skriver: Man kan jo ikk kun se ud fra vægten om folk er overvægtige. Man skal jo også vide sådan noget som højde.. Man kan jo fx. gode veje 70kg og være overvægtig hvis man ikke er så høj, og omvendt..
Man kan jo ikk kun se ud fra vægten om folk er overvægtige. Man skal jo også vide sådan noget som højde.. Man kan jo fx. gode veje 70kg og være overvægtig hvis man ikke er så høj, og omvendt..
Afstemningen er ikke særlig god og viser ikke ret meget, eftersom man kan vælge to
StephanieJ skriver: Afstemningen er ikke særlig god og viser ikke ret meget, eftersom man kan vælge to
Det er sandt men hvis man vejer 90 kg er man (i mine øjne) overvægtig uanset hvor høj eller lille man er
Også hvis man er 190 høj? Meget muskuløs?
For så er der da noget galt med din opfattelse af vægt kontra højde...
Og hvorfor er er det vigtigt for dig at kende brugernes vægt / overvægt?
kan ikke helt se hvad du vil bruge de oplysninger til
UnderCover35 skriver: Også hvis man er 190 høj? Meget muskuløs? For så er der da noget galt med din opfattelse af vægt kontra højde... Og hvorfor er er det vigtigt for dig at kende brugernes vægt / overvægt?
jydeinden skriver: kan ikke helt se hvad du vil bruge de oplysninger til
Anonym skriver: Synes jeg har et indtryk af at der er mange der er overvægtige herinde og vil lige se om det er sandt (hvis du er gravid så stem din normal vægt)
Synes jeg har et indtryk af at der er mange der er overvægtige herinde og vil lige se om det er sandt (hvis du er gravid så stem din normal vægt)
Har stemt 90-100..
Er igang med et vægttab.
Jeg startede i november måned på 104kg, og nu er jeg nede på 92kg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128