Hvad synes i om denne bolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

Lady Marion <3

Kunne jeg fint bo i , lofterne skulle bare males hvide   Nu vil jeg bare lige fortælle at vi boede til leje i et 286 kvm hus med fladt tag  for det første var det naturgas og pga de mange kvm . kostede det 40000 kr om året for varme og varmt vand.. Når sneen på taget begyndte at smelte dryppede det ned gennem lofterne fordi sneen ikke kunne løbe fra ,, såå    Jeg ville aldrig købe et hus med fladt tag .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

L&V

Anonym skriver:

Hvad er der af bøvl med fladt tag?

Blade i afløbene kan gi vandskader, ja det er der mange ting der kan med sådan et tag så der er en det vedligehold.. Det er ikke så robust sådan noget tagpap

Anmeld

3. marts 2013

anjamichell@gmail.com

Hvor ligger det henne??

Jeg vil ikk købe det :-D

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Kunne jeg fint bo i , lofterne skulle bare males hvide   Nu vil jeg bare lige fortælle at vi boede til leje i et 286 kvm hus med fladt tag  for det første var det naturgas og pga de mange kvm . kostede det 40000 kr om året for varme og varmt vand.. Når sneen på taget begyndte at smelte dryppede det ned gennem lofterne fordi sneen ikke kunne løbe fra ,, såå    Jeg ville aldrig købe et hus med fladt tag .

Puha, ja jeg har jo egentlig slet ikke tænkt på varmeregningen hehe..

Kunne være vi skulle få en pejs indstalleret så, for det kan da godt gå hen og blive en kende dyrt..

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

anjamichell@gmail.com skriver:

Hvor ligger det henne??

Jeg vil ikk købe det :-D

Det ligger i midt jylland

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Blade i afløbene kan gi vandskader, ja det er der mange ting der kan med sådan et tag så der er en det vedligehold.. Det er ikke så robust sådan noget tagpap

Okay, hvordan kan man evt. afhjælpe det?

Anmeld

4. marts 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Puha, ja jeg har jo egentlig slet ikke tænkt på varmeregningen hehe..

Kunne være vi skulle få en pejs indstalleret så, for det kan da godt gå hen og blive en kende dyrt..

Brændeovn havde vi også og brugte den flittigt , de 40000 var uden brænde

Anmeld

4. marts 2013

L&V

Anonym skriver:

Okay, hvordan kan man evt. afhjælpe det?

Åh det ved jeg skiseme ikke. Det skal man nok høre en tømrer om..

Anmeld

4. marts 2013

MyLove E

Jeg er vild med det. Der skal males lidt og så egne møbler ind:-):-) Men ja ude fra ligner det lejligheder. Men det har det måske også været en gang:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.