Hvad synes i om denne bolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.799 visninger
38 svar
13 synes godt om
3. marts 2013

Anonym trådstarter

252kvm

7 værelser hvoraf de 2 af dem er stuer.

2 bad/toilet.

Stor have, stille kvarter.

Jeg har det lidt somom det er for "kommune"-agtig, det ligner lidt lehligheder fremfor et helt hus.

Men jeg er intet mindre end vild med det her hus og jeg vil så gerne bo der... Lige siden jeg har set på det, så har jeg faktisk ikke kunne slippe tankerne fra det. Men det kan måske have noget at gøre med at jeg ikke har set værelserne eller bad/toiletterne..

Vi bliver vist nød til at booke os en fremvisning

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Eliza

Er det et plejehjem ??
Det er jo en smagssag men jeg tænker sommerhus eller plejehjem (nej ik pga møblering )

Anmeld

3. marts 2013

B&J

det syntes jeg bestemt i skulle... for tænk hvis jeres møbler kom der ind er det ikke sikkert det vil se så kedeligt ud det syntes jeg nemlig møblerne kommer til at gøre ved huset, og hvor er det bare kæmpe stor

Anmeld

3. marts 2013

Mamalou

Jeg synes det er et rigtig lækkert hus, men en gang hvid maling til lofterne ville være godt og så tror jeg at det kommunale look (som du ser) vil forsvinde

Vh. Louise

Anmeld

3. marts 2013

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

Er det et plejehjem ??
Det er jo en smagssag men jeg tænker sommerhus eller plejehjem (nej ik pga møblering )

Også sådan jeg har det tror jeg... Det ser meget underligt ud.. Men jeg synes stadig det ser mega hyggeligt ud

Anmeld

3. marts 2013

AnthonsMor

Udefra ligner det lejligheder faktisk, men hold kæft et dejligt køkken!?

Anmeld

3. marts 2013

Fenja09

Anonym skriver:

252kvm

2 bad/toilet.

Jeg har det lidt somom det er for "kommune"-agtig, det ligner lidt lehligheder fremfor et helt hus.

Men jeg er intet mindre end vild med det her hus og jeg vil så gerne bo der... Lige siden jeg har set på det, så har jeg faktisk ikke kunne slippe tankerne fra det. Men det kan måske have noget at gøre med at jeg ikke har set værelserne eller bad/toiletterne..

Jeg synes der mangler lidt mere "sammenhængen" i boligen, tænker på gulv og loft. Det ligner lidt en cigaræske pga. det mørke loft, lidt hvid maling ville nok kunne gøre en hel del. Huset udefra er heller ikke lige min smag, men hvis du er vild med det, skal du da få en aftale så du kan komme ud og se det

/Fenja

Anmeld

3. marts 2013

Mom2

Anonym skriver:

252kvm

2 bad/toilet.

Hold da op et skur.. Ville da være lækket med så meget plads, men så alligevel, for nøj hvor vil jeg ikke gøre så mange kvadratmeter rent

Anmeld

3. marts 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det syntes jeg bestemt i skulle... for tænk hvis jeres møbler kom der ind er det ikke sikkert det vil se så kedeligt ud det syntes jeg nemlig møblerne kommer til at gøre ved huset, og hvor er det bare kæmpe stor

Hehe..

Jeg tror slet ikke vi har møbler nok til at kunne fylde huset

Men det ville da være vildt lækkert at have så meget plads

Anmeld

3. marts 2013

Anonym trådstarter

Glemte lige lidt billeder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.