Hva er dette? (Billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

MIWULA

anjamichell@gmail.com skriver:

Han behøver heller ikke at ha' det varmt hele tiden for at de er der.....
Men det er jo også der bleen sidder

Det kan måske også være talgknopper eller hormonknopper

Ih synes altid det er et mystrium med knopper. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

MIWULA

Maja84 skriver:

3 dages feber ?

Mener han har haft dem i 1-2 uger men ellers kunne det godt være. 

Anmeld

3. marts 2013

MIWULA

pernille.23 skriver:

det kunne godt ligner sådan nogle knopper min datter også har haft, men hendes kløede lidt..

der fik vi afvide af lægen at det var en virus hun havde i kroppen som havde givet betændte hårsække, mener jeg han sagde, hun fik noget creme og så var det fint igen..

Okey det kunne godt lyde lidt som det måske. 

Anmeld

3. marts 2013

MIWULA

Lady Marion <3 skriver:

Det ligner bare det samme mine drenge har og de er allergier , hvis han har været syg kan det jo være virusen han reagerer på

Han har været meget syg med lungebetændelse og astma. Og her i torsdags hos lægen havde han lidt på ørene men det skal lægen kigge på igen her i ugen. 

Anmeld

3. marts 2013

Lady Marion <3

MIWULA skriver:

Han har været meget syg med lungebetændelse og astma. Og her i torsdags hos lægen havde han lidt på ørene men det skal lægen kigge på igen her i ugen. 

Jeg ville bare vente og se tiden an  ville ikke smutte til lægen med det der , det forsvinder nok når han er helt frisk igen og hvis ikke så kontakt lægen , det er ikke farligt .

Anmeld

3. marts 2013

MorDk

Eksem?

Anmeld

3. marts 2013

MIWULA

Lady Marion <3 skriver:

Jeg ville bare vente og se tiden an  ville ikke smutte til lægen med det der , det forsvinder nok når han er helt frisk igen og hvis ikke så kontakt lægen , det er ikke farligt .

Vi skal alligevel ned til lægen i ugen så kan bare høre ham der.

Anmeld

3. marts 2013

MIWULA

MorDk skriver:

Eksem?

Ser det sådan ud? 

Anmeld

4. marts 2013

MorDk

MIWULA skriver:

Ser det sådan ud? 

Mnnarrh... men det kunne det være? Min dreng har børne-eksem. Det så sådan ud i starten. Men det kan være så meget. Vejret har meget at sige. MEN håber du finder ud af det... (En tur til lægen)

Anmeld

4. marts 2013

MIWULA

MorDk skriver:

Mnnarrh... men det kunne det være? Min dreng har børne-eksem. Det så sådan ud i starten. Men det kan være så meget. Vejret har meget at sige. MEN håber du finder ud af det... (En tur til lægen)

Okey ja må bare få det tjekket.. så tror vi tager til lægen idag. vi skal alligevel ha tjekket hans øre igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.