Hva er dette? (Billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

MIWULA

Benjamins'mor skriver:

Så ville jeg nok ringe til lægen i morgen, for hvis det er en allergisk reaktion kan du sikkert få noget creme til ham og smøre på.

Ja det må jeg nok heller. Åhh synes bare jeg er hos lægen hele tiden. Hehe har nok været ved lægen 6-8 gange på 1 måned også før måneden.  Godt min læge ikk virker træt af mig haha. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

2721

Jeg synes det ligner det eksem Charlie har Haft nogle gange. På med maser af fed creem

Anmeld

3. marts 2013

MIWULA

Bøllemyr skriver:

Jeg synes det ligner det eksem Charlie har Haft nogle gange. På med maser af fed creem

Okey har noget creme fra lægen til svamp og eksem så det må jeg lige prøve så. 

Anmeld

3. marts 2013

anjamichell@gmail.com

Det er varmeknopper

Ingen tvivl om det..... Kian har også haft sådan nogle i flere måneder på det øverste af ryggen og ved pillerrappen

Anmeld

3. marts 2013

MIWULA

anjamichell@gmail.com skriver:

Det er varmeknopper

Ingen tvivl om det..... Kian har også haft sådan nogle i flere måneder på det øverste af ryggen og ved pillerrappen

Men han har det ikk varmt hele tiden jo og han har dem på numsen. 

Anmeld

3. marts 2013

anjamichell@gmail.com

MIWULA skriver:

Men han har det ikk varmt hele tiden jo og han har dem på numsen. 

Han behøver heller ikke at ha' det varmt hele tiden for at de er der.....
Men det er jo også der bleen sidder

Det kan måske også være talgknopper eller hormonknopper

Anmeld

3. marts 2013

Kløver

3 dages feber ?

Anmeld

3. marts 2013

Kløver

3 dages feber ?

Anmeld

3. marts 2013

pernille.23

det kunne godt ligner sådan nogle knopper min datter også har haft, men hendes kløede lidt..

der fik vi afvide af lægen at det var en virus hun havde i kroppen som havde givet betændte hårsække, mener jeg han sagde, hun fik noget creme og så var det fint igen..

Anmeld

3. marts 2013

Lady Marion <3

MIWULA skriver:

Okey  mod hva dog..... Det tror jeg ik han har. tror det er mærker fra tøjet.   han har lidt feber engang imellem men ved ikk om det er pga. Hans øre. Han har lidt på ørene. 

Det ligner bare det samme mine drenge har og de er allergier , hvis han har været syg kan det jo være virusen han reagerer på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.