Anonym skriver:
Hej
Jeg er gravid i snart 5. måned og vil så småt gerne beynde at købe de forskellige ting til baby og starte på værelset osv, men da jeg nu har snakket med min kæreste om det et par gange og han bliver ved med at slå det hen, blev jeg altså til sidst vred og fik så den forklaring at han ikke vil købe noget til vores barn før det er kommet til verden?? og han vil heller ikke male børneværelset.. overhovedet!
Altså hva fanden?
Hva ville i sige? stille op med det?
Altså... jeg fik en 3. grads bristning og kunne nærmest ikke forlade lejligheden i en måned. Min mand måtte hjælpe med alt praktisk omkring baby fordi jeg nærmest ikke kunne gå. Så vi havde været pænt fucked hvis vi ikke havde haft styr på det hele inden fødslen. Man kan jo også risikere at få et barn med kolik eller du kan få kejsersnit eller hvad ved jeg.
Jeg synes det er ret hul i hovedet ikke i det mindste at have de allermest nødvendige ting inden fødslen. Måske din mand ikke helt er klar over hvor hårdt det bliver (for de fleste i hvert fald) at få en lille baby. Tro mig - I har så meget mere overskud nu end efter fødslen.
Anmeld