Hama perler: stor Yoshi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

trunte89

DAs mor skriver:

De er også lavet rimeligt store! Hver grøn firkant er jo en af de der man kan sætte sammen.... Men de kan da blive super fine

Ja, det er vildt store! Men det kunne være fedt at prøve at lev noget så stort og se om det kunne led sig gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

LinLin

trunte89 skriver:

Ja, det er vildt store! Men det kunne være fedt at prøve at lev noget så stort og se om det kunne led sig gøre.

Ja - hvis man har et sted at lægge det væk, så der ikke er nogen der piller
Men de bliver jo klart også mest detaljerede jo større

Anmeld

5. marts 2013

trunte89

DAs mor skriver:

Ja - hvis man har et sted at lægge det væk, så der ikke er nogen der piller
Men de bliver jo klart også mest detaljerede jo større

Gud ja, havde ikke lige tænkt på små pilfingre! ja, det ser nemlig super godt ud når det er så stort nemlig. Tænker bare, at det nok er lidt skrøbeligt når kan skal sætte det op.

Anmeld

5. marts 2013

LinLin

trunte89 skriver:

Gud ja, havde ikke lige tænkt på små pilfingre! ja, det ser nemlig super godt ud når det er så stort nemlig. Tænker bare, at det nok er lidt skrøbeligt når kan skal sætte det op.

Jeg har sat gennemsigtige perler mellem hoved og arme for at stive lidt af - det var jeg glad for jeg gjorde, da den skulle vendes og hænges op. Men det holder fint med det der hæftemasse!

Anmeld

5. marts 2013

trunte89

DAs mor skriver:

Jeg har sat gennemsigtige perler mellem hoved og arme for at stive lidt af - det var jeg glad for jeg gjorde, da den skulle vendes og hænges op. Men det holder fint med det der hæftemasse!

Altså så der hvor der ikke skulle perler på, har du sat gennemsigtige eller hvordan?

Anmeld

5. marts 2013

LinLin

trunte89 skriver:

Altså så der hvor der ikke skulle perler på, har du sat gennemsigtige eller hvordan?

Tror du kan se det bedst på det her billede; mellem armene og hovedet er der sat gennemsigtige perle
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. marts 2013

trunte89

DAs mor skriver:

Tror du kan se det bedst på det her billede; mellem armene og hovedet er der sat gennemsigtige perle

Arg ja, det var da egentligt rigtig smart. Tak for tippet

Anmeld

5. marts 2013

LinLin

trunte89 skriver:

Arg ja, det var da egentligt rigtig smart. Tak for tippet

Så lidt

Anmeld

30. marts 2013

AnonymMor

DAs mor skriver:

Så har jeg leget med perler igen
Til David som kommer hjem i aften fra weekend hos sin far - jeg er spændt på hvad han siger til den

Beklager nogle af billederne ligger ned....

hvor er den flot

hvordan har du hængt den op ?

har nemlig lavet hele peter plys familien som jeg skal have hængt op og har prøvet med sådan noget dobbelt klistrene tape fra harald nyborg, men det holder ikke optimalt

Anmeld

30. marts 2013

LinLin

Rinepigen skriver:

hvor er den flot

hvordan har du hængt den op ?

har nemlig lavet hele peter plys familien som jeg skal have hængt op og har prøvet med sådan noget dobbelt klistrene tape fra harald nyborg, men det holder ikke optimalt

Den er bare hængt op med hæftemasse aka elefantsnot det holder fint!

Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.