Hama perler: stor Yoshi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

trunte89

DAs mor skriver:

Ja det er (skulle også liiige finde ud af selv hvad alle de tal betød )

- tegningen er bare vejledende

Ja, det giver jo egentligt meget god mening med antallet af perler. Super jeg lige fik opklaret det.
Ja, man skal nok bare se billedet som vejledende. Synes også, at nogle af tegningerne ser underlige ud nogle steder. Jeg har bare sådan en lille perfektionistisk stemme oppe i mit hoved der siger, at jeg skal gøre som tegningen siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

LinLin

trunte89 skriver:

Ja, det giver jo egentligt meget god mening med antallet af perler. Super jeg lige fik opklaret det.
Ja, man skal nok bare se billedet som vejledende. Synes også, at nogle af tegningerne ser underlige ud nogle steder. Jeg har bare sådan en lille perfektionistisk stemme oppe i mit hoved der siger, at jeg skal gøre som tegningen siger

Hehe - det kender jeg godt men ikke når tegningen ser forkert ud!
Det er bedst med et klart optegnet(/streget) billede/tegning med ensfarvet (hvid) baggrund...

Anmeld

3. marts 2013

trunte89

DAs mor skriver:

Hehe - det kender jeg godt men ikke når tegningen ser forkert ud!
Det er bedst med et klart optegnet(/streget) billede/tegning med ensfarvet (hvid) baggrund...

Ja, det er faktisk lidt svært at finde en tegning der er rigtig god til det synes jeg. Har prøvet en hel masse efterhånden. Men det er især svært at finde med hvid baggrund når det er tegnefilms figurere synes jeg.

Anmeld

4. marts 2013

Noahmor

DAs mor skriver:

Ja det hedder Bead it! Hd (til ipad/iphone)
Så har jeg bare fundet et billede på nettet. Det er nemmest med et med hvid baggrund

Tak for svar. Kunne være jeg skulle se at komme igang med noget kreativt. 

Anmeld

4. marts 2013

LinLin

Noahmor skriver:

Tak for svar. Kunne være jeg skulle se at komme igang med noget kreativt. 

Jeg synes i hvert fald det her er hyggeligt men jeg mangler et nyt projekt nu!!!

Anmeld

4. marts 2013

LinLin

trunte89 skriver:

Ja, det er faktisk lidt svært at finde en tegning der er rigtig god til det synes jeg. Har prøvet en hel masse efterhånden. Men det er især svært at finde med hvid baggrund når det er tegnefilms figurere synes jeg.

Hvad vil du lave?

Anmeld

4. marts 2013

trunte89

DAs mor skriver:

Hvad vil du lave?

Jeg ville ha lavet doktor mc stuffins, lamse og stuffy fra disney junior.

Anmeld

4. marts 2013

LinLin

trunte89 skriver:

Jeg ville ha lavet doktor mc stuffins, lamse og stuffy fra disney junior.

Har lige prøvet at lave nogle...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. marts 2013

trunte89

DAs mor skriver:

Har lige prøvet at lave nogle...

E hvor ser det godt ud! Det ser mere 'skarpt' ud end når jeg laver dem. Men er vidst ellers samme 'farvegruppe' eller hvad man nu kan kalde kategorierne.
Men tak fordi du gad at bruge tid på det

Anmeld

5. marts 2013

LinLin

trunte89 skriver:

E hvor ser det godt ud! Det ser mere 'skarpt' ud end når jeg laver dem. Men er vidst ellers samme 'farvegruppe' eller hvad man nu kan kalde kategorierne.
Men tak fordi du gad at bruge tid på det

De er også lavet rimeligt store! Hver grøn firkant er jo en af de der man kan sætte sammen.... Men de kan da blive super fine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.