hjælp hurtig opskrift på fondant nu med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
ekebiv skriver:

Ok, det er stort set som jeg plejer, men jeg har som sagt heller ikke haft problemer endnu

Ja men problemerne for mig var nok jeg gav det alt for meget varme men nu bruger jeg bare den nye opskrift for den er bare helt perfekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

ekebiv

mariamiss6 skriver:

Jeg synes at alt fondant smager afskyeligt

Derfor kan det for mig være lige gyldigt hvilken man bruger Jeg tænker mere på anvendelighed i arbejdet, og prisen i alt

Ja det smager ikke ligefrem skønt men syns nu alligevel at skumfiduserne vinder en smule

Anmeld

3. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
mariamiss6 skriver:

Jeg synes at alt fondant smager afskyeligt

Derfor kan det for mig være lige gyldigt hvilken man bruger Jeg tænker mere på anvendelighed i arbejdet, og prisen i alt

Hm en pak flormelis koster kun 10kr og skumfiduserne koster 22kr og i skumfiduserne er der til 2-3 potioner så syntes nu at lave det selv er meget billiger

Anmeld

4. marts 2013

mariamiss6

Anna111 skriver:

Hm en pak flormelis koster kun 10kr og skumfiduserne koster 22kr og i skumfiduserne er der til 2-3 potioner så syntes nu at lave det selv er meget billiger

Til gengæld skal du lave 2 portioner MMF for at have til overtræk til 1 alm. rund kage, og 1 portion til diverse pynt. 

Med de priser du lige selv satte op bliver det så 62 kroner pr. kage.

Og når kg prisen på købe fondant i Holland er 55/60 kroner (5 kg 275/300 kr.)

Og købefondant der tager man kun det man skal bruge, imod MMF hvor man laver en portion, uanset hvor meget man skal bruge. 

Så kan købefondant bedre betale sig i længden, til de priser i hvert fald. 

Og jeg synes købefondanten gør hele modelleringsarbejdet langt lettere, da den er ens hver gang, og makker ret, imod MMF som kan være forskellig fra gang og det kan være problematisk at arbejde med i modellering. 

Altså kan det for mig bedre betale sig både rent økonomisk, men også arbejdsmæssigt, at bruge købe fondanten fra Holland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.