Voksdug vs meget sart spisebord!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

ano14316

banana3 skriver:

Vi købte for et års tid siden et spisebord i idemøbler, vi ville have noget som ikke skulle passes og plejes, og de kom så med dette forslag, det bord vi har nu (jeg vedhæfter lige billede) bordet havde fået olie, de anbefalede så at vi sleb det ned og gav det sæbe. og minimum 3 gange om måneden skal vi slibe det helt ned, fordi der ikke kan tåle at have noget som helst stående på !! Jeg er SÅ ked af det over det! Men nu skal jeg ud og have fat i en voksdug, nogle der har nogle gode hjemmesider hvor man kan få nogle smarte voksduge, som ikke koster kassen? den skal være 250x150

Hvis i med jævne mellemrum giver bordet sæbespåner, burde det da ikke være noget problem at holde det pænt, det er da nemmere at give et sæbespåner 3 gange om måneden end af slibe det ned. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

banana3

ano14316 skriver:

Hvis i med jævne mellemrum giver bordet sæbespåner, burde det da ikke være noget problem at holde det pænt, det er da nemmere at give et sæbespåner 3 gange om måneden end af slibe det ned. 

Ja, men det nytter ikke noget når feks ringene fra et glas ligger sig under sæben! og der er ikke noget mere irriterende end et plettet bord. har fundet ud af at bordet skal slibes helt ned og have en grundrens, og så kan vi give det sæbe før havde vi gjort som de sagde i butikken, slebet det ned, og så bare givet sæbe, men det kan man åbenbart ikke, det skal have grundrens først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.