Voksdug vs meget sart spisebord!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.794 visninger
11 svar
2 synes godt om
3. marts 2013

banana3

Vi købte for et års tid siden et spisebord i idemøbler, vi ville have noget som ikke skulle passes og plejes, og de kom så med dette forslag, det bord vi har nu (jeg vedhæfter lige billede) bordet havde fået olie, de anbefalede så at vi sleb det ned og gav det sæbe. og minimum 3 gange om måneden skal vi slibe det helt ned, fordi der ikke kan tåle at have noget som helst stående på !! Jeg er SÅ ked af det over det! Men nu skal jeg ud og have fat i en voksdug, nogle der har nogle gode hjemmesider hvor man kan få nogle smarte voksduge, som ikke koster kassen? den skal være 250x150

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

AnnaK89

Jeg vil anbefale Susanne Schjernings akrylduge De er lige til at tørre af og kan også komme i vaskemaskinen

Anmeld

3. marts 2013

incognito

Vores spisebord er i sæbebehandlet eg, og normalt har vi blot en gennemsigtig dug over - så kan vi både nyde det flotte bord, og være sikre på, at der ikke sker noget, hvis der evt. spildes noget ud over det

Anmeld

3. marts 2013

Ciss

Det var da lidt af et veligeholdsbehov, når man har ønsket sig et bord, som ikke skal passes og plejes hele tiden.

Uanset, vi har købt en samling voksdue fra stof-og-stil for et par år siden. De havde mange forskellige varianter den gang i hvert fald.

Anmeld

3. marts 2013

banana3

AnnaKJ skriver:

Jeg vil anbefale Susanne Schjernings akrylduge De er lige til at tørre af og kan også komme i vaskemaskinen

Er en akryldug ikke stof Eller er der også et beskyttende lag ligesom voksduge?

Anmeld

3. marts 2013

AnnaK89

banana3 skriver:

Er en akryldug ikke stof Eller er der også et beskyttende lag ligesom voksduge?

Nej det mindre faktisk mest om en voksdug, men der er bare "mere" dug over den - det er lidt svært at forklarer?

Men ja der er sådan et lag derpå, som gør at den er lige til at tørre af eller putte i vaskemaskinen

Anmeld

3. marts 2013

banana3

AnnaKJ skriver:

Nej det mindre faktisk mest om en voksdug, men der er bare "mere" dug over den - det er lidt svært at forklarer?

Men ja der er sådan et lag derpå, som gør at den er lige til at tørre af eller putte i vaskemaskinen

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

3. marts 2013

AnnaK89

banana3 skriver:

Tusind tak for hjælpen

Velbekomme

Anmeld

3. marts 2013

modesty

http://www.plint.dk/shop/voksdug-336c1.html

Grønlykke er ikke billig, men de har en del at vælge imellem:

http://shop.gronlykke.com/group.asp?group=67

Anmeld

3. marts 2013

BabyMus

Der er også en side der hedder www.voksdugen.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.