Mens sluttede tirsdag men bløder igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Har du taget p piller? Hvis ja, og du lige er stoppet på dem, kan det være derfor. Ellers ved jeg ikke :/

Jeg har ikke været på nogen form for prævention i over 4 år så det er ikke derfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Ja, så er det godt nok underligt.
Men hvis du har en test synes jeg du skal prøve at tage den, og ellers så tag til lægen imorgen, så kan du få lavet en graviditetstest der, ellers kan lægen tage en blodprøve, for at se, om der er hcg til stede.

for at alt er som det skal være, og det bare er kroppen der driller.

Jeg har ingen test liggende..

Synes bare der er rigtig længe til imorgen når jeg har det sådan her.. Er nødt til at melde mig syg på arbejdet også, kan ikke holde ud at lave noget som helst

Anmeld

3. marts 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Jeg har ikke været på nogen form for prævention i over 4 år så det er ikke derfor

Okay så ved jeg desværre ikke. Har kun prøvet det en gang, og der var min første mens underlig og varede ikke andet end et par dage, og så kom den igen efter nogle dage og var normal. Så kan desværre ikke hjælpe dig. Men hvis du har meget ondt, og et par Panodil ikk hjælper, ville jeg tage kontakt til vagtlægen. Understellet er ikke at spøge med..

Anmeld

3. marts 2013

Karla

Anonym skriver:

Jeg har ingen test liggende..

Synes bare der er rigtig længe til imorgen når jeg har det sådan her.. Er nødt til at melde mig syg på arbejdet også, kan ikke holde ud at lave noget som helst

Så prøv at ringe til lægevagten, og spørg dem ad. Kan være de vil gøre noget, hvis du har så mange smerter. Der sker jo ikke noget ved at ringe og høre

Anmeld

3. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg ligger nu på gynækologisk afdeling under mistanke for graviditet udenfor livmoderen, testen er positiv men livmoderen er Tom..

Jeg har fået noget morfin men det havde slet ingen effekt på smerterne og så får jeg saltvand i drop..

Jeg er under observation og nu må vi se hvad der sker

Anmeld

3. marts 2013

Karla

Anonym skriver:

Jeg ligger nu på gynækologisk afdeling under mistanke for graviditet udenfor livmoderen, testen er positiv men livmoderen er Tom..

Jeg har fået noget morfin men det havde slet ingen effekt på smerterne og så får jeg saltvand i drop..

Jeg er under observation og nu må vi se hvad der sker

Øv

Men godt du kom afsted så!
Du må gerne lige komme med en Update senere, hvis du har lyst.

Håber at du snart kommer ovenpå igen

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Øv

Men godt du kom afsted så!
Du må gerne lige komme med en Update senere, hvis du har lyst.

Håber at du snart kommer ovenpå igen

Det var en graviditet udenfor livmoderen.. Jeg blev opereret i nat og har fået fjernet hele højre æggeleder..

Skriver mere om det når jeg kommer hjem og kommer til kræfter

Anmeld

4. marts 2013

Karla

Anonym skriver:

Det var en graviditet udenfor livmoderen.. Jeg blev opereret i nat og har fået fjernet hele højre æggeleder..

Skriver mere om det når jeg kommer hjem og kommer til kræfter

Det er jeg rigtig ked af at høre, men igen, godt du kom afsted så hurtigt så !

Håber du snart bliver frisk igen, jeg syntes i hvert fald det var noget af en omgang at skulle igennem, og havde svært ved at komme ovenpå igen.

Hvor langt var du henne?

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Det er jeg rigtig ked af at høre, men igen, godt du kom afsted så hurtigt så !

Håber du snart bliver frisk igen, jeg syntes i hvert fald det var noget af en omgang at skulle igennem, og havde svært ved at komme ovenpå igen.

Hvor langt var du henne?

Jeg er også rigtig træt og sover meget og er stadig meget øm men de forsøger at smertedække mig så godt de kan..

Jeg ved ikke hvor lang henne jeg var, det fik jeg ikke spurgt om, men den var ret stor sagde de og de kunne derfor ikke redde min æggeleder

Anmeld

4. marts 2013

Karla

Anonym skriver:

Jeg er også rigtig træt og sover meget og er stadig meget øm men de forsøger at smertedække mig så godt de kan..

Jeg ved ikke hvor lang henne jeg var, det fik jeg ikke spurgt om, men den var ret stor sagde de og de kunne derfor ikke redde min æggeleder

Det gør mig virkelig ondt. Det er godt nok ikke en sjov oplevelse.
Jeg sov også næsten i 3 dage efter, var så træt hele tiden.

Okay, så må du have været et godt stykke henne. Jeg var 9 uger henne, og min æggeleder var heller ikke til at redde, men fik at vide, at hvis jeg var kommet i uge 6-7 var der store chancer for at den kunne have været reddet.

Men rigtig god bedring til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.