Mens sluttede tirsdag men bløder igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
19 svar
2 synes godt om
3. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg havde menstruation fra torsdag i sidste uge til tirsdag i denne uge og så tænker vi jo selvfølgelig at der ikke er en baby..

MEN nu er jeg begyndt at bløde igen og faktisk en del så tænker om der måske alligevel kunne have været noget?? Vi var i byen igår og ja der kom lidt alkohol indenbords og jeg begyndte at bløde da vi kom hjem i aftes, kan det have noget at sige??

Skal jeg kontakte lægen eller hvad skal jeg gøre..

Måske det skal siges at jeg har fået rigtig ondt, men kun i den ene side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen der kan svare mig på noget af det??

Overvejer at tage kontakt til vagtlægen for jeg synes jo ikke det virker helt normalt

Anmeld

3. marts 2013

Tøs85

Prøv at tag en graviditetstest.. Hvis den er negativ ville jeg nok ikke tænke så meget over det endnu.. Men ellers vent et par dage og se om blødningen ikke går væk..

Anmeld

3. marts 2013

Anonym trådstarter

Tøs85 skriver:

Prøv at tag en graviditetstest.. Hvis den er negativ ville jeg nok ikke tænke så meget over det endnu.. Men ellers vent et par dage og se om blødningen ikke går væk..

Så du ville ikke tænke der var noget galt hvis du begyndte at bløde 4 dage efter mens sluttede bare fordi en test var negativ?? Jeg synes jo overhovedet ikke det er normalt, og tanken om en graviditet udenfor livmoderen strejfer mig et par gange i minuttet..

Anmeld

3. marts 2013

Karla

Anonym skriver:

Jeg havde menstruation fra torsdag i sidste uge til tirsdag i denne uge og så tænker vi jo selvfølgelig at der ikke er en baby..

MEN nu er jeg begyndt at bløde igen og faktisk en del så tænker om der måske alligevel kunne have været noget?? Vi var i byen igår og ja der kom lidt alkohol indenbords og jeg begyndte at bløde da vi kom hjem i aftes, kan det have noget at sige??

Jeg ville tage en graviditetstest.
Jeg har haft en graviditet udenfor livmoderen, og der var mine tests positive selvom jeg blødte.

Hvis din graviditetstest er positiv, synes jeg du skal kontakte lægen, og hvis den er negativ, synes jeg du skal afvente og se, om blødningen fortsætter og smerterne tager til. Jeg var 9 uger henne da jeg fik smerter i siden, og mærkede intet før. Men jeg havde nogle underlige blødningen i starten, så det kan jo godt være det er det. Men tag en test, og se hvad den siger.

Anmeld

3. marts 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Jeg ville tage en graviditetstest.
Jeg har haft en graviditet udenfor livmoderen, og der var mine tests positive selvom jeg blødte.

Hvis din graviditetstest er positiv, synes jeg du skal kontakte lægen, og hvis den er negativ, synes jeg du skal afvente og se, om blødningen fortsætter og smerterne tager til. Jeg var 9 uger henne da jeg fik smerter i siden, og mærkede intet før. Men jeg havde nogle underlige blødningen i starten, så det kan jo godt være det er det. Men tag en test, og se hvad den siger.

Jeg må nok få fat på en test så..

Men selvom den så skulle blive negativ synes jeg jo overhovedet ikke det er normalt at bløde igen så hurtigt..

Anmeld

3. marts 2013

Karla

Anonym skriver:

Jeg må nok få fat på en test så..

Men selvom den så skulle blive negativ synes jeg jo overhovedet ikke det er normalt at bløde igen så hurtigt..

Nej, det er ikke helt normalt. Var din blødning du havde i sidste uge som den plejer?

Anmeld

3. marts 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Nej, det er ikke helt normalt. Var din blødning du havde i sidste uge som den plejer?

Fuldstændig som den plejer..

Rigtig kraftig de første 2 dage for derefter at gå stille i stå.. Det er som det plejer, derfor bliver jeg virkelig nervøs når jeg pludselig begynder at bløde igen og denne gang med MANGE smerter som er tiltaget siden indlægget blev skrevet

Anmeld

3. marts 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Har du taget p piller? Hvis ja, og du lige er stoppet på dem, kan det være derfor. Ellers ved jeg ikke :/

Anmeld

3. marts 2013

Karla

Anonym skriver:

Fuldstændig som den plejer..

Rigtig kraftig de første 2 dage for derefter at gå stille i stå.. Det er som det plejer, derfor bliver jeg virkelig nervøs når jeg pludselig begynder at bløde igen og denne gang med MANGE smerter som er tiltaget siden indlægget blev skrevet

Ja, så er det godt nok underligt.
Men hvis du har en test synes jeg du skal prøve at tage den, og ellers så tag til lægen imorgen, så kan du få lavet en graviditetstest der, ellers kan lægen tage en blodprøve, for at se, om der er hcg til stede.

for at alt er som det skal være, og det bare er kroppen der driller.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.