Nogen der har fået gældssanaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg mener ikke man kan få til så små beløb? For i kan jo sagtens selv betale 400.000 i løbet af de næste mange år. Det er sådan de ser på det.

Altså, at i selv er i stand til at betale det.

ja har os tænkt tanken at bide i det sure æble og så være gælds fri om 5-6 år :-) min gæld alene er på ca 240.000 og den vil jeg meget gerne afmaf med. har selv lige siddet og regnet ud hvad jeg kan undvære af beløb om måneden Samt regnet ud hvad jeg skal ligge til det beløb for der kommer jo også x antal kr i renter om årer så har jeg så delt i 12 får man bliver næsten nød til både at betale af på lånet og renter får at skulle have en chance for at komme ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Silas&Mille

Anonym skriver:

ja har os tænkt tanken at bide i det sure æble og så være gælds fri om 5-6 år :-) min gæld alene er på ca 240.000 og den vil jeg meget gerne afmaf med. har selv lige siddet og regnet ud hvad jeg kan undvære af beløb om måneden Samt regnet ud hvad jeg skal ligge til det beløb for der kommer jo også x antal kr i renter om årer så har jeg så delt i 12 får man bliver næsten nød til både at betale af på lånet og renter får at skulle have en chance for at komme ud af det

Ved ikke noget om gældssanering.

Men kan I ikke snakke med kreditorerne om rentestop?

Vi har også en del gæld og har fået rentestop hos de fleste kreditorer.

På den måde sparer man da lidt.

Anmeld

3. marts 2013

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Ved ikke noget om gældssanering.

Men kan I ikke snakke med kreditorerne om rentestop?

Vi har også en del gæld og har fået rentestop hos de fleste kreditorer.

På den måde sparer man da lidt.

det har vi også fået hos mange af dem der er kun en vi ikke har fået rente stop på så der skal jeg blot betale 694 kr ekstra om måneden så det overlever jeg lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.