Æl test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

Frkmtc

Miss Church skriver:

Noget nyt?  

Jeg testede i søndags, men der kom en meget lille streg til syne , efter tid . Så stoler selvfølgelig ikke på den ..
Men nu har jeg lige kigget på mine ægløsningstest igen , og jeg har en fra d. 2.3 som også er positiv, så det kan være at jeg havde æl der ?
Er meget forvirret lige nu med alt det her !

For hvis jeg ikke ved hvornår jeg har ægløsning , så ved jeg jp heller ikke hvornår jeg Kan teste. Mig og kæresten sexede jo på de dage hvor jeg "havde" æl , men nu ved jeg ikke om jeg overhovedet har haft æl i forhold til den anden test der d. 2.3 ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Miss Church

Frkmtc skriver:

Jeg testede i søndags, men der kom en meget lille streg til syne , efter tid . Så stoler selvfølgelig ikke på den ..
Men nu har jeg lige kigget på mine ægløsningstest igen , og jeg har en fra d. 2.3 som også er positiv, så det kan være at jeg havde æl der ?
Er meget forvirret lige nu med alt det her !

For hvis jeg ikke ved hvornår jeg har ægløsning , så ved jeg jp heller ikke hvornår jeg Kan teste. Mig og kæresten sexede jo på de dage hvor jeg "havde" æl , men nu ved jeg ikke om jeg overhovedet har haft æl i forhold til den anden test der d. 2.3 ?

Så der er stadig håb 

Nårh for den. Ja det er jo ikke til at vide så. 
Hvis jeg var dig, tror jeg at jeg ville teste igen, når du forventer mens. Hvis den så er negativ eller først postiv efter tid, ville jeg nok teste igen nogle dage efter.

Om ikke andet så test 14 dage efter den sidste positive æl-test. Det må jo så være omkring d. 16-17. 

for at der er gevinst 

Anmeld

6. marts 2013

Frkmtc

Miss Church skriver:

Så der er stadig håb 

Nårh for den. Ja det er jo ikke til at vide så. 
Hvis jeg var dig, tror jeg at jeg ville teste igen, når du forventer mens. Hvis den så er negativ eller først postiv efter tid, ville jeg nok teste igen nogle dage efter.

Om ikke andet så test 14 dage efter den sidste positive æl-test. Det må jo så være omkring d. 16-17. 

for at der er gevinst 

Jamen hvis jeg ikke aner hvornår min æl har været , hvordan ved jeg så hvornår jeg forventet mens.?
Jeg ved ikke hvornår min mens skal komme ..

Anmeld

6. marts 2013

Miss Church

Frkmtc skriver:

Jamen hvis jeg ikke aner hvornår min æl har været , hvordan ved jeg så hvornår jeg forventet mens.?
Jeg ved ikke hvornår min mens skal komme ..

Men hvis vi nu siger at din æl-test var positiv d. 2. marts, så kan du teste d. 16-17. marts. Det tror jeg at jeg ville regne med, hvis jeg var dig  

Er din mens meget uregelmæssig? 

Anmeld

6. marts 2013

Frkmtc

Miss Church skriver:

Men hvis vi nu siger at din æl-test var positiv d. 2. marts, så kan du teste d. 16-17. marts. Det tror jeg at jeg ville regne med, hvis jeg var dig  

Er din mens meget uregelmæssig? 

Ja selvfølgelig ! Hehe .. For hvis jeg havde ægløsning d. 23 , som testen også sagde var positiv, så kan jeg jo først teste d. 10.3 .
Nej , men jeg havde en SA d 14.1 , og har kun haft en mens siden , og håber selvfølgelig der er gevinst nu ..

Anmeld

6. marts 2013

Miss Church

Frkmtc skriver:

Ja selvfølgelig ! Hehe .. For hvis jeg havde ægløsning d. 23 , som testen også sagde var positiv, så kan jeg jo først teste d. 10.3 .
Nej , men jeg havde en SA d 14.1 , og har kun haft en mens siden , og håber selvfølgelig der er gevinst nu ..

Nårh okay. Det er jeg ked af at høre. Det kunne være skønt for jer hvis det så allerede lykkedes igen nu

Anmeld

6. marts 2013

Frkmtc

Miss Church skriver:

Nårh okay. Det er jeg ked af at høre. Det kunne være skønt for jer hvis det så allerede lykkedes igen nu

Ja det kunne bare være dejligt !
Jeg kan godt mærke at det tager meget på mit humør og mine tanker . Og jeg går og leder efter symptomer hele tiden . Men man kan jo intet gøre end at vente !!

Anmeld

7. marts 2013

Miss Church

Frkmtc skriver:

Ja det kunne bare være dejligt !
Jeg kan godt mærke at det tager meget på mit humør og mine tanker . Og jeg går og leder efter symptomer hele tiden . Men man kan jo intet gøre end at vente !!

Ja det er nemlig det man nemt kommer til! Men det er der jo ikke noget at sige til! 

Ja det eneste man kan gøre er at vente. Men det er også bare det sværeste 

Anmeld

7. marts 2013

Frkmtc

Miss Church skriver:

Ja det er nemlig det man nemt kommer til! Men det er der jo ikke noget at sige til! 

Ja det eneste man kan gøre er at vente. Men det er også bare det sværeste 

Ja rigtig meget !
Men jeg har sagt til mig selv nu , at jeg først må teste d . 13.3 , og det skal jeg bare overholde !

Rigtig mange tak for dine svar super dejligt!

Anmeld

7. marts 2013

Miss Church

Frkmtc skriver:

Ja rigtig meget !
Men jeg har sagt til mig selv nu , at jeg først må teste d . 13.3 , og det skal jeg bare overholde !

Rigtig mange tak for dine svar super dejligt!

Hehe fornuftigt

Det var så lidt. Glæder mig til en update og  for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.