Æl test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
Miss Church skriver:

Jamen man kan jo også have en lille mængde hcg i kroppen selv om man ikke er gravid og selv om ægget ikke er befrugtet. Min pointe er bare, at jeg ikke tror testen er positiv pga en graviditet, da hun nærmest ikke er gravid endnu, hvis ægget er befrugtet 

Dit HCG tal vil altid være under 5,og der med vil en ÆL test IKKE krydsreagere,på den normale mængde HCG hos en ikke gravid kvinde. 

Jeg har jo netop skrevet testen ikke er positiv,jeg retter dig bare,da du skriver,at man skal have en større mængde HCG i kroppen,før Æl testen bliver positiv pga. HCG,da dette ikke er korrekt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Miss Church

Mor_til_2_unger skriver:

Dit HCG tal vil altid være under 5,og der med vil en ÆL test IKKE krydsreagere,på den normale mængde HCG hos en ikke gravid kvinde. 

Jeg har jo netop skrevet testen ikke er positiv,jeg retter dig bare,da du skriver,at man skal have en større mængde HCG i kroppen,før Æl testen bliver positiv pga. HCG,da dette ikke er korrekt. 

Hehe. Jeg forstår ikke din besked. Synes du modsiger sig selv?  

Først skriver du at æl-testen ikke krydsreagere med på en normal mængde hcg i kroppen. Det er også det jeg skriver

Så skriver du at det der forkert, at jeg skriver at der skal en større mængde hcg til, før testen bliver positiv?

Men jeg tror at vi i bund og grund mener det samme

Jeg ved ikke hvormeget hcg der skal til, før den kan krydsreagere? Synes heller ikke jeg kan læse mig frem til det nogen steder?

Anmeld

3. marts 2013

Frkmtc

Mor_til_2_unger skriver:

Jeg har testet med g test i morges , og den ser sådan ud!
Der er en svag streg , så jo , en æl test kan godt reagerer på graviditet .
Har jeg også prøvet sidste gang ..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. marts 2013

esioul

Frkmtc skriver:

kan godt nok ikke se en streg

Anmeld

3. marts 2013

Frkmtc

esioul skriver:

Ja kan jeg godt se nu men stregen i virkeligheden er tydelig ..

Anmeld

3. marts 2013

Miss Church

esioul skriver:

Det kan jeg heller ikke  

Anmeld

3. marts 2013

Kløver

Jeg synes generelt ikke de er til at stole på, de strimmelteste, jeg havde æl positiv tydeligt i 10 dage i streg!
Jeg har kun haft glæde af de digitale som tydeligt har vist positiv og negativ og er blevet negativ igen efter æl

Anmeld

3. marts 2013

1990h

Frkmtc skriver:

jeg har stirret mig blind længe og kan ikke se streg nummer 2..desværre.

krydser tøj fingre for at den kommer

Anmeld

3. marts 2013

ekebiv

Frkmtc skriver:

Jeg testede positiv æl d .23.2 ( den øverste test) , og prøvede lige for sjov at teste med æl igen her til aften , da jeg føler lidt murre i maven , men kun i perioder , og ikke voldsomt . Ellers har jeg ingen symptomer på en tidlig graviditet ..

Testen som jeg lige har taget ser nu sådan her nu ( nederste billede ) ,

Det er 7 dage siden jeg havde ægløsning , så kan en æl test god være positiv , hvis man er blevet gravid , men der bare ikke er nok hcg til at teste endnu ,men en æl kan fange en graviditet ?

Jeg har prøvet at teste positiv æl lige op til mens, blev forvirret og spurgte herinde hvor jeg fik svaret at man godt kunne have to æl i en cyklus. Jeg kan desværre heller ikke få øje på den ekstra streg på g testen, for en klar positiv test en af dagene

Ps: som en anden skriver så har et evt befrugtet æg først lige sat sig fast nu så måske det er den murren du mærker??

Anmeld

6. marts 2013

Miss Church

Frkmtc skriver:

Ja kan jeg godt se nu men stregen i virkeligheden er tydelig ..

Noget nyt?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.