Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Simone malou skriver: men de er jo ikke overgået til skat da jeg har overhold betalinen? der stod i det brev jeg fik fra su dengang a hvis jeg ikke betalte røg de til skat ..
men de er jo ikke overgået til skat da jeg har overhold betalinen?
der stod i det brev jeg fik fra su dengang a hvis jeg ikke betalte røg de til skat ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Forrige år fik min søster knap 16.000kr tilbage selvom hun også afbetalte for meget udbetal su.
Simone malou skriver: hej .. jeg har været inde og tjekke SKAT og står følgene . du skal have penge tilbage i skat XXXXX kr din overskydene skat er tilbageholdt, det skyldes at skat undersøger om der er gæld som skal dækkes af det overskydene skat .. ---- det eneste jeg skylder i er ' fma gæl som er for meget udbetalt su . som jeg afbetaler på og har gjord siden de startede det.. mit spørgsmål er så nogle som har oplevet og få deres penge fra skat selvom de skyldte til su? samt hvor længe der vil gå før man får dem?
hej ..
jeg har været inde og tjekke SKAT
og står følgene .
du skal have penge tilbage i skat XXXXX kr
din overskydene skat er tilbageholdt, det skyldes at skat undersøger om der er gæld som skal dækkes af det overskydene skat ..
---- det eneste jeg skylder i er ' fma gæl som er for meget udbetalt su . som jeg afbetaler på og har gjord siden de startede det..
mit spørgsmål er så nogle som har oplevet og få deres penge fra skat selvom de skyldte til su?
samt hvor længe der vil gå før man får dem?
mth1987 skriver: Men det er jo ikk det jeg gør. Jeg ska jo først betale efter endt uddannelse. Men ku bare være rart med en dato på hvornår de bliver udbetalt når de skriver det sådan
Men det er jo ikk det jeg gør. Jeg ska jo først betale efter endt uddannelse. Men ku bare være rart med en dato på hvornår de bliver udbetalt når de skriver det sådan
Ariel skriver: Så får du omkring den 27.3
Så får du omkring den 27.3
Det var da længe at sku vente men tak for svar håber på det hele beløbet der bliver udbetalt
mth1987 skriver: Det var da længe at sku vente men tak for svar håber på det hele beløbet der bliver udbetalt
Ariel skriver: Jeg tror altså det er hele beløbet du får, når du ikke har afsluttet uddannelsen
Jeg tror altså det er hele beløbet du får, når du ikke har afsluttet uddannelsen
Jeg er jo igang med uddannelsen så jeg skal jo ikk afbetale endnu
mth1987 skriver: Jeg er jo igang med uddannelsen så jeg skal jo ikk afbetale endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128