Skat tilbage vs su?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.206 visninger
17 svar
2 synes godt om
2. marts 2013

Malou92

hej .. 

jeg har været inde og tjekke SKAT 

og står følgene . 

du skal have penge tilbage i skat XXXXX kr

din overskydene skat er tilbageholdt,  det skyldes at skat  undersøger om der er gæld som skal dækkes af det overskydene skat ..

---- det eneste jeg skylder i er ' fma gæl som er for meget udbetalt su . som jeg afbetaler på og har gjord siden de startede det.. 

mit spørgsmål er så  nogle som har oplevet og få deres penge fra skat selvom de skyldte til su? 

samt hvor længe der vil gå før man får dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

Lullaby

Simone malou skriver:

hej .. 

og står følgene . 

din overskydene skat er tilbageholdt,  det skyldes at skat  undersøger om der er gæld som skal dækkes af det overskydene skat ..

---- det eneste jeg skylder i er ' fma gæl som er for meget udbetalt su . som jeg afbetaler på og har gjord siden de startede det.. 

mit spørgsmål er så  nogle som har oplevet og få deres penge fra skat selvom de skyldte til su? 

Ja så tager de dem. Også selvom du har en betalingsaftale.

Anmeld

2. marts 2013

mth1987

Simone malou skriver:

hej .. 

og står følgene . 

Den besked har jeg også fået. Jeg er på su nu og får suppleret op med lån. Det jeg skylder afregner de vel for pokker ikk når jeg ikk er færdig med uddannelse endnu. ?

Anmeld

2. marts 2013

Malou92

Lullaby skriver:

Ja så tager de dem. Også selvom du har en betalingsaftale.

men de er jo ikke overgået til skat da jeg har overhold betalinen? 

der stod i det brev jeg fik fra su dengang a hvis jeg ikke betalte røg de til skat ..

Anmeld

2. marts 2013

Lullaby

Simone malou skriver:

men de er jo ikke overgået til skat da jeg har overhold betalinen? 

der stod i det brev jeg fik fra su dengang a hvis jeg ikke betalte røg de til skat ..

Når det er SU du har fået for meget så bliver de taget. Ikke hvis det er alm sulån du betaler tilbage på hvor du ikke har misvedligeholdt betalingerne. Men når det er su du har fået for meget så tager de hvad du skal have tilbage..

Anmeld

2. marts 2013

Lullaby

mth1987 skriver:

Den besked har jeg også fået. Jeg er på su nu og får suppleret op med lån. Det jeg skylder afregner de vel for pokker ikk når jeg ikk er færdig med uddannelse endnu. ?

Forstår ikke hvad du mener?

Anmeld

2. marts 2013

Trine89

Jeg fik penge tilbage sidste år selvom jeg betaler tilbage på en "for meget udbetalt su" 
Så mon ikke du stadig kunne få de penge tilbage i skat

Anmeld

3. marts 2013

Studerendemor

mth1987 skriver:

Jeg skylder skat et mindre beløb, og de trækker ca. 400,- hver måned i min su...

Anmeld

3. marts 2013

mth1987

skrivemaskine skriver:

Jeg skylder skat et mindre beløb, og de trækker ca. 400,- hver måned i min su...

Men det er jo ikk det jeg gør. Jeg ska jo først betale efter endt uddannelse. Men ku bare være rart med en dato på hvornår de bliver udbetalt når de skriver det sådan

Anmeld

3. marts 2013

Studerendemor

mth1987 skriver:

Men det er jo ikk det jeg gør. Jeg ska jo først betale efter endt uddannelse. Men ku bare være rart med en dato på hvornår de bliver udbetalt når de skriver det sådan

Jeg forstår vidst slet ikke hvad du mener... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.