Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: Mange tak han bliver nu først 3 på mandag ja vores energi er brugt for idag haahahh så nok også der for vi bare er totalt slap af ud og løbe om huset/lejligheden hihihihi
Mange tak han bliver nu først 3 på mandag
ja vores energi er brugt for idag haahahh så nok også der for vi bare er totalt slap af
ud og løbe om huset/lejligheden hihihihi
Mettefpigen skriver: Bassen sover, eks er på arb... Og jeg sidder og tænker om jeg har fået pakket det jeg skulle til i morgen.... Skal flytte hjem til mor i morgen, og har ondt i maven.... Er spændt, nervøs.....
Bassen sover, eks er på arb... Og jeg sidder og tænker om jeg har fået pakket det jeg skulle til i morgen.... Skal flytte hjem til mor i morgen, og har ondt i maven.... Er spændt, nervøs.....
MiichellaMalou skriver: forståeligt puha ville ikke engang nå halvt rundt om blokken før jeg ville opgive det hehe er i virkelig ringe form, men hvem ville ikke være det efter mange ugers kvalme og opkast.
forståeligt puha ville ikke engang nå halvt rundt om blokken før jeg ville opgive det hehe er i virkelig ringe form, men hvem ville ikke være det efter mange ugers kvalme og opkast.
Nemlig så er energi totalt ibund, det er klart så kan godt forstå du ikke vil
MiichellaMalou skriver: kender jeg alt for godt jeg gider heller ikke lave en skid også alligevel :p men gider bare ikke begynde og rydde op eller sådan noget lige nu.
kender jeg alt for godt jeg gider heller ikke lave en skid også alligevel :p men gider bare ikke begynde og rydde op eller sådan noget lige nu.
B&J skriver: Nemlig så er energi totalt ibund, det er klart så kan godt forstå du ikke vil
LuLy skriver: Nej præcis, når man først har lagt sig på sofaen er der ingen vej tilbage
Nej præcis, når man først har lagt sig på sofaen er der ingen vej tilbage
MiichellaMalou skriver: ville da også dø på halvvejen hehe, det er en rimelig stor blok.
ville da også dø på halvvejen hehe, det er en rimelig stor blok.
ja det kan vi ikke have så må du heller blive i sofaen
MiichellaMalou skriver: neej det er som om sofaen samt dynen bare holder en nede :p det er jeg ihvertfald overbevist om
neej det er som om sofaen samt dynen bare holder en nede :p det er jeg ihvertfald overbevist om
B&J skriver: ja det kan vi ikke have så må du heller blive i sofaen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128