Hvad laver i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
32 svar
2 synes godt om
2. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Her til aften?
Ærligt så keder jeg mig og kæresten spiller bare computer, og kobler lidt af efter han har været på overarbejde i 10 timer.
Så laver i noget spænende ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

B&J

jeg har liget været i bad hvor jeg skubbede mit ansigt osv så min hud er baby blød.... ellers slapper vi MAX af, da vi har været hele byen igennem idag og fundet bord og stole op fra kælderen da vi skal holde fødselsdag for lille manden imorgen, og vi har gjord rent og tegnet og leget politimand så vi er kørt helt til sokkeholderne ej, vi slapper af jeg sidder med bærbarn og min kæreste ved computeren der er koblet til tvet, sener skal vi nok se en film inden vi skal i seng

Anmeld

2. marts 2013

Victoria2013

Vi har lige fået lidt aftensmad og set lidt fjernsyn sammen, og nu vil jeg til at bage cupcakes til i morgen - får familien på besøg til fødselsdag kl. 13:30 og skal jo også have lavet lagkage samt bage boller imorgen. Så cupcakes må bages i aften og vil nok også klargøre lidt af pynten til lagkagen i aften - så kan jeg sidde og hygge mig med det

Anmeld

2. marts 2013

Kamillaaa91

Sidder bare og ser tv med prinsessen, mens manden og bror bare går og laver biler :-)

Anmeld

2. marts 2013

Bshizzle

Kan ikke bidrage til noget spændende.. For jeg ligger bare på sengen med feber mens fjernsynet kører i baggrunden. 

Ellers sidder jeg og læser debatter og mail på min telefon 

Anmeld

2. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

B&J skriver:

jeg har liget været i bad hvor jeg skubbede mit ansigt osv så min hud er baby blød.... ellers slapper vi MAX af, da vi har været hele byen igennem idag og fundet bord og stole op fra kælderen da vi skal holde fødselsdag for lille manden imorgen, og vi har gjord rent og tegnet og leget politimand så vi er kørt helt til sokkeholderne ej, vi slapper af jeg sidder med bærbarn og min kæreste ved computeren der er koblet til tvet, sener skal vi nok se en film inden vi skal i seng

det lyder da hyggeligt

jeg tror jeg har idt for meget energi lige nu og nok det der trækker lidt på jeg keder mig :p

og tillykke med bassen imorgen

Anmeld

2. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Kia2013 skriver:

Vi har lige fået lidt aftensmad og set lidt fjernsyn sammen, og nu vil jeg til at bage cupcakes til i morgen - får familien på besøg til fødselsdag kl. 13:30 og skal jo også have lavet lagkage samt bage boller imorgen. Så cupcakes må bages i aften og vil nok også klargøre lidt af pynten til lagkagen i aften - så kan jeg sidde og hygge mig med det

det lyder da dejligt med noget familie fødselsdag
jeg kunne egentlig tage opvasken men det gider jeg bare heller ikke :p

Anmeld

2. marts 2013

esioul

MiichellaMalou skriver:

Her til aften?
Ærligt så keder jeg mig og kæresten spiller bare computer, og kobler lidt af efter han har været på overarbejde i 10 timer.
Så laver i noget spænende ?

Jeg har lige bagt KÆMPE cookies med m&m's.

Så de skal da prøve smages

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Kamillaaa91 skriver:

Sidder bare og ser tv med prinsessen, mens manden og bror bare går og laver biler :-)

hvor dejligt ser i så noget spændende?

Anmeld

2. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Bshizzle skriver:

Kan ikke bidrage til noget spændende.. For jeg ligger bare på sengen med feber mens fjernsynet kører i baggrunden. 

Ellers sidder jeg og læser debatter og mail på min telefon 

øvøv med sygdom
god bedring til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.